خرید مستربچ اسلیپ، لیز کننده نایلون

0
(0)

خرید مستربچ اسلیپ، لیز کننده نایلون (aslip) با هدف از بین بردن مشکلاتی از قبیل چسبندگی لایه های فیلم در فرایند های تولیدی و جلوگیری از ایجاد مشکلات در بسته بندی این محصولات مد نظر قرار می گیرد؛ این نوع مستربچ ها باعث لغزندگی بهتر و در نهایت کاهش چسبندگی سطح محصولات به قطعات فلزی می شوند.

خرید مستربچ اسلیپ، لیز کننده نایلون

تولید مستربچ ( اسلیپ) لیز کننده نایلون

خرید مستربچ اسلیپ، لیز کننده نایلون (aslip) همانند دیگر مستربچ های مورد استفاده در صنعت بر پایه چهار مرحله اصلی استوار می باشد؛ در تولید این محصولات مرحله فرمولاسیون اولین و مهمترین مرحله است و در آن فرمول بندی رنگ و میزان افزودنی ها مشخص می گردد، در این بخش از تولید توزین دقیق تمامی اجزای شرکت کننده در فرمول های تولید انجام می پذیرد و در برخی موارد لازم است که ترکیب کردن این محتویات با سرعت بالا انجام شود تا نتیجه بهتری به دست آید.

مرحله دوم مربوط به خوراک دهی است؛ میزان تغذیه اجزای در این مرحله با خروجی دستگاه ها تناسب و تطابق داده می ‌شود و مواردی نیز به صورت تنظیم شده مد نظر قرار می گیرند.

مرحله سوم یعنی مرحله اختلاط مواد اولیه در دماهای تنظیم شده و در نهایت ذوب محتویات می باشد و دمای مناسب اهمیت بسیار زیادی در این مرحله دارد؛ اختلالات فیزیکی، توزیع یکنواخت پیگمنت ها، افزودنی ها و پرکننده ها در مذاب پلیمر ها و همچنین پراکنده سازی مخلوط ها و پایدار کردن آنها در این مرحله انجام می پذیرد.

مهمترین مرحله تولید مستربچ ها در واقع همین مرحله سوم است که باید با دقت بسیار زیادی انجام پذیرد؛ مرحله بعدی مربوط به جداسازی محصولات تولید شده در مراحل قبلی می باشد، در این مرحله تولیدی مستربچ باید به اندازه ی محکم و با سایز مناسب جدا شود که مصرف کننده بتواند در مرحله تولید خود از آنها بهره برداری نماید، در این مرحله از الک هایی برای اطمینان از مناسب بودن اندازه گرانول ها بهره برداری می شود.

       •تولید مستربچ لیز کننده ، اسلیپ

تولید مستربچ ( اسلیپ) لیز کننده نایلون

مزیت استفاده از مستربچ لیز کننده (aslip) فیلم

با استفاده از مستربج لیز کننده فیلم می توان در زمان، انرژی و هزینه های لازم مربوط به مخلوط کردن اجزای تشکیل دهنده این محصولات و نیروهای کار صرفه جویی کرده و به صورت کلی بهره‌برداری از این تولیدات اقتصادی به نظر می رسد.

مزیت دیگر بهره برداری از مستربچ ها در حل مشکلاتی است که برای اکثر تولید کنندگان محصولات پلاستیکی و پلیمری ایجاد می گردد؛ به دلیل عدم پخش شوندگی مناسب برخی از مواد اولیه در فرآیند های تولید پلیمر ها، اضافه کردن مستقیم آنها در مراحل تولید مشکلاتی را ایجاد می نماید که این مشکلات با استفاده از مستربچ افزودنی کاملاً حل می شود.

قابلیت ذخیره سازی، جابجایی و سهولت کاربری به دلیل شکل گرانولی این مستربچ ها از دیگر مزیت هایی است که شامل حال مصرف کنندگان می شود؛ مستربچ ها سازگاری لازم با عوامل اتصال دهنده پلیمر ها را دارند و از این طریق به بهبود فرآیند های ذوب هم کمک می کنند، در زمان بهره برداری از مستربچ ها دفعات خوراک دهی در تولید پلیمر ها کاهش می یابد و کنترل پذیری بهتر سفیدی و شفافیت محصولات رنگی هم فراهم می گردد؛ پس با در نظر گرفتن مزیت های استفاده از این ترکیبات جای تعجبی نیست که در حال حاضر متقاضیان زیادی برای خرید آن ها اقدام نمایند.

مزیت استفاده از مستربچ لیز کننده (aslip) فیلم

قیمت فروش مستربچ اسلیپ، لیز کننده پلیمری

مستربچ ها نمونه های گوناگونی دارند و با توجه به هدف و کاربرد مد نظر تولید کننده، انواع مختلفی از آنها در بازار معرفی می گردند؛ مصرف کنندگان این تولیدات باید فاکتور های مهمی را در زمان خرید مورد بررسی قرار دهند و بعد از آن اقدام به خرید بهترین محصولات کنند.

یکی از مهمترین فاکتور هایی که در بحث خرید مستربچ های افزودنی لیز کننده پلیمری مد نظر قرار می‌ گیرد قیمت فروش این محصولات می باشد؛ در حال حاضر تعیین قیمت این تولیدات توسط کارخانه های تولید کننده بر اساس عملیاتی که برای تولید آنها و همچنین مواد اولیه که برای آنها به بهره‌ برداری می ‌رسد مشخص می گردد.

همچنین شرکت ها و کارخانه های تولیدکننده متفاوت، بر اساس تکنولوژی های بهره برداری در این زمینه قیمت های متنوعی را ارائه می نمایند؛ پس شما مشتریان گرامی برای دریافت قیمت فروش مناسب انواع مستربچ، بهتر است به واحدهای تولید کننده معتبر مراجعه نمایید تا بتوانید بهترین محصولات را با قیمت ‌های حداقل در اختیار بگیرید.

انتخاب دقیق و متناسب اجزای تشکیل دهنده مستربچ ها و بعد از آن ترکیب متناسب آنها در شرایط تولیدی مناسب می ‌تواند پارامتری برای کاهش قیمت نهایی این تولیدات باشد؛ شرکت اورال شیمی یک مجموعه تکمیل شده در این میان است که از تکنولوژی های برتر و از دانش های روز دنیا در این زمینه بهره برداری کرده و در حال حاضر انواع مستربچ لیز کننده را با حداقل قیمت در اختیار تمامی خریداران قرار می دهد.

چقدر این مطالب برای شما مفید بود؟

برای افزایش کیفیت محتوای سایت لطفا رای دهید

میانگین آرا: 0 / 5. تعداد آرا: 0

شما هنوز رای نداده اید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

روابط عمومی اورال شیمی