تولید گرانول کربنات کلسیم آدامسی

0
(0)

تولید گرانول کربنات کلسیم آدامسی در ایران قابل توجه اکثر شرکت ها و کارخانه های تولید کننده معتبر می ‌باشد چرا که این محصولات حکم یک پرکننده ارزان قیمت را برای صنایع پلیمری برعهده دارند و استفاده از آنها باعث کاهش هزینه های تولیدی در این صنایع حساس می شود.

تولید گرانول کربنات کلسیم آدامسی

مشخصات کامپاند کربنات کلسیم آدامسی

کامپاند کربنات کلسیم آدامسی به عنوان یک فیلر و پر کننده ارزان قیمت در تولید محصولات پلیمری شفاف مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این فیلرها برخلاف دیگر پرکننده ها که در محصولات ایجاد رنگ شیری می کردند، هیچ گونه تغییر رنگی را در محصولات شفاف ایجاد نمی نماید. به همین دلیل اکثر شرکت های تولید کننده محصولات پلیمری با در نظر گرفتن افزایش روز افزون قیمت محصولات پلیمری از کامپاند کربنات کلسیم تا ۳۰ درصد در تولید محصولات نهایی شفاف استفاده می نمایند.

به کارگیری کامپاند کربنات کلسیم در این میزان صرفه اقتصادی بالایی را برای تولید کنندگان فراهم می‌ آورد و در واقع این محصولات جایگزین ایده ‌آلی برای انواع مواد بازیافتی هستند. کامپاند کربنات کلسیم در واقع یک ترکیب جامد مانندی است که به تمامی مایعات و جامدات اضافه می شود تا یک یا چند تغییر به خصوص در افزایش خواص فیزیکی و شیمیایی و خاصیت شکل پذیری محصولات ایجاد گردد.

از کامپاند کربنات کلسیم به دلیل داشتن رنگ سفید و پوشش دهی عالی به عنوان پرکننده در صنعت تولید رنگ استفاده می شود. از دیگر مشخصات این محصولات می توان به سازگاری آنها با تمامی مواد پلیمری اشاره کرد. به همین دلیل روز به روز طیف کاربری گسترده‌ ای برای این محصولات رقم می خورد.

مشخصات کامپاند کربنات کلسیم آدامسی

بهترین گرانول کربنات کلسیم آدامسی

بهترین گرانول کربنات کلسیم آدامسی محصولی است که تمامی استاندارد های تعریف شده در بین صنعتگران وابسته به این محصولات در خطوط تولیدی آن رعایت شده باشد. گرانول کربنات کلسیم دارای خواص بسیار مناسبی برای افزودن به مواد پایه پلیمری می باشد. به همین دلیل در حال حاضر با ترکیب این دو جزء بهترین گرانول کربنات کلسیم تولید و برای استفاده در صنایع پلیمری ارائه می گردد. در فرآیند های تولید گرانول کربنات کلسیم آدامسی مراحل مختلفی پشت سر هم انجام می پذیرد که هر یک از این مراحل دارای اهمیت به خصوصی هستند.

در مراحل تولید این محصولات در زمان مخلوط مواد اولیه با پایه های پلیمری حتماً باید از دستگاه‌ های مجهزی استفاده شود. مهم ترین مراحل تولید همین مورد است چرا که هر چقدر توزیع کربنات کلسیم در این مخلوط بهتر صورت پذیرد، کیفیت محصول نهایی افزایش می یابد و به این ترتیب گرانول کربنات کلسیم تولید شده برای تمامی صنعتگران قابل قبول می باشد.

بهترین گرانول کربنات کلسیم آدامسی

قیمت فروش کربنات کلسیم آدامسی

قیمت فروش و صادرات کامپاند کربنات کلسیم آدامسی در مجموعه اورال شیمی، مناسب و ایده‌آل اعلام می گردد چرا که این مجموعه تولید کننده تمامی مراحل تولید و عرضه این محصولات را بدون واسطه به انجام می رساند. کامپاند کربنات کلسیم در اورال شیمی به کمک بهترین دستگاه ها و تجهیزات تولید می گردد و این محصولات با هدف افزایش میزان انعطاف پذیری مواد پلیمری و کاهش قیمت تمام شده محصولات پلیمری مورد استفاده قرار می گیرند.

شایان ذکر است که قیمت فروش کربنات کلسیم آدامسی تحت تاثیر پارامتر های بسیار زیادی قرار می گیرد چرا که از روش ‌های مختلفی برای تولید این محصولات استفاده می شود. علاوه بر این موضوع کامپاند کربنات کلسیم از دو جزء اصلی تولید شده است. قسمتی از این محصولات مربوط به مواد پلیمری هستند و جزء دیگر آنها مواد شیمیایی می باشد که هر یک از این مواد اولیه در فرایند های تولیدی محصولات به کار گرفته می‌ شوند و همین پارامتر می ‌تواند در کاهش و افزایش قیمت محصولات تاثیر داشته باشد.

چقدر این مطالب برای شما مفید بود؟

برای افزایش کیفیت محتوای سایت لطفا رای دهید

میانگین آرا: 0 / 5. تعداد آرا: 0

شما هنوز رای نداده اید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

روابط عمومی اورال شیمی