کاربرد انواع گرانول بازیافتی پلیمری در صنایع مختلف

0
(0)

انواع گرانول بازیافتی پلیمری در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که گروه کارخانجات صنعتی oralchem با توجه به نیاز صاحبان صنایع و برای حفظ محیط زیست اقدام به تولید انواع گرانول های بازیافتی و کامپاند های پلیمری کرده است .

لازم به ذکر است می توان با اطمینان گفت که یکی از پرکاربردترین مواد خام برای تولید مواد اولیه برای زندگی انسان، مواد پلاستیکی و پلیمری است. خریداران انواع گرانول های بازیافت شده می دانند که این ماده یک نوع پلیمر است و از مواد پلاستیکی قدیمی و فوق ریز در یک روند علمی و با کمک دستگاه های مدرن و پیشرفته بدست می اید.

یکی از دلایل انتخاب گرانول بازیافتی پلیمری توسط مشتریان این است که قیمت آنها مقرون به صرفه است و همچنین منجر به کارایی بهتر مواد پلاستیکی و به جای آلایش در انبارها می شود، محصولات پلاستیکی بهتری از انها ساخته می شوند. با توجه به کاربردهای فراوان گرانول‌ها در صنایع مختلف، به‌ عنوان ماده خام در ساخت فیبرهای پلاستیکی این ماده، مصرف ان بالا بوده و نوع بازیافتی ان کارایی برابر با گرانول دارد.

اما در برخی صنایع تولیدی که مواد پلاستیکی را برای صنایع غذایی و بهداشتی تولید می کنند، استفاده از گرانول بازیافتی پلیمری ممنوع است، اما در بسیاری از محصولات پلاستیکی، انواع گرانول بازیافت شده استفاده می شود. یکی از مزایای گرانول های بازیافتی پلیمری ارزش افزوده بالایی دارد.

کاربرد انواع گرانول بازیافتی پلیمری در صنایع مختلف

جالب توجه است که پلیمر در پودر، گرانول و perk در دسترس است، اما بیشتر از محصولات مورد استفاده در مدل دانه گرانول است، زیرا پلیمر پودر پراکنده و آلودگی است زمانی که در محیط کارگاه استفاده می شود، همچنین مقدار زیادی از آن هدر می رود، اما گرانول های نو و بازیافت شده استفاده بهینه ای دارند و برای صنایع کوچک و بزرگ تجهیزات پلاستیکی برای استفاده از گرانول های بازیافت شده برای تولید محصولات مختلف، بسیار مناسب است، زیرا ان را بسیار متفاوت از گرانول جدید است و کارایی یکسان برای آنها دارد. بنابراین تمام شرکت‌های تولید کننده اسباب‌بازی، نیمکت و میزهای پلاستیکی و دیگر از گرانول‌ های بازیافتی استفاده می کنند.

خریداران گرانول بازیافتی پلیمری

همانطور که می دانید، مقدار زیادی از ظروف پلاستیکی هر سال کهنه می شوند و باید بازیافت شوند تا دوباره از آنها استفاده شود و به گرانول بازیافتی پلیمری تبدیل می شوند. و در بازار خریداران گرانول بازیافت شده از این محصول در رنگ های مختلف در پردازش ابزارهای پلاستیکی استفاده می کنند، یکی از مزایای مواد بازیافت این است که مقدار زیادی از مواد پلاستیکی به عنوان زباله با جمع آوری این زباله و تبدیل شدن به گرانول بازیافت شده به چرخه استفاده باز می گردد و صرفه جویی قابل توجهی در استفاده از مواد پتروشیمی خواهد بود.

کاربرد انواع گرانول بازیافتی پلیمری در صنایع مختلف

در انتخاب و خرید گرانول بازیافتی پلیمری ، نکاتی وجود دارد که ما در ادامه بحث خواهیم پرداخت، شاید مهمترین معیار برای انتخاب این محصول، قیمت گرانول بازیافتی پلیمری است که در سال های اخیر به دلیل نوسانات قیمت ارز در هزینه این محصول تغییر کرده است. نکته دوم این است که ما بدانیم برای تولید محصول مورد نظر ما از چه گرانولی باید استفاده کنیم و بعد آن محصول را خریداری کنیم زیرا بر اساس کاربرد و دوام محصول، انواع گرانول بازیافت شده استفاده می شود،

به عنوان مثال برای تولید و ساخت ظروف آشپزخانه، لوازم بازی و … گرانول های پلی اتیلن، و همچنین با روش تزریق نور و جذب نور استفاده می شود. همچنین، برای انتخاب گرانول های بازیافتی پلیمری، باید به تامین کننده محصول نیز توجه کنیم، و مطمئن شویم که دانه ها را از سازنده نام شناخته شده و قابل اعتماد سفارش می دهیم، و برای انجام این کار می توانید وب سایت های معتبر را آزمایش کنید و تبلیغات چندگانه را بررسی کنید، و همچنین از مردم محله در مورد انتخاب این محصول بپرسید، شما باید نوع گرانول را نیز در نظر بگیرید، زیرا بر اساس استانداردهای پتروشیمی گرانول، آنها به دو دسته درجه on و درجه off تقسیم می شوند.

گرانول بازیافتی پلیمری که خواص مکانیکی و فیزیکی ان مانند مواد اولیه پتروشیمی است، on درجه نامیده می شود و اگر تفاوت کیفیت گرانول تولید شده با نمونه اصلی بزرگتر از حد مجاز باشد، درجه off نامیده می شود، که بهترین مدل برای تولید محصولات مهم در سلامت و کیفیت است، اما برای ساخت ابزار پلاستیکی که از دست دادن کیفیت گرانول مهم نیست.

کاربرد انواع گرانول بازیافتی پلیمری در صنایع مختلف

انواع گرانول بازیافتی

در دنیای امروز، پلیمر و پلاستیک ها یکی از پرکاربردترین مواد خام در ساخت مواد مورد نیاز جامعه می باشند که بسیاری از آنها از گرانول های بازیافت شده مختلف و علاوه بر صرفه جویی اقتصادی در آلودگی محیط زیست ساخته می شوند. اما در این مقاله می خواهیم انواع گرانول بازیافتی پلیمری را در صنایع تولیدی گرانول ها بر اساس معیارهای مختلف مورد بحث قرار دهیم. یکی از مهم‌ترین گرانول‌ها، با توجه به مواد پلیمری است که در این رابطه گرانول‌ها، پلی اتیلن، پلی پروپیلن و غیره می‌توانند شامل شوند.

اثر مهم دیگر در طبقه بندی گرانول به دلیل وزن مولکولی یا چگالی است. بنابراین گرانول‌ها وزن ملکولی، سنگین، سبک و فوق سنگین دارند که وقتی انها گرانول‌ها را به انواع مختلف مواد تقسیم می‌کنند، هر کدام وزن مولکولی متفاوتی دارند. به عنوان مثال، گرانول PE می تواند چگالی نور، وزن سنگین و وزن فوق سنگین. یکی از روش‌های طبقه‌بندی گرانول‌ها براساس روش تولید محصولات پلاستیکی است، زیرا انها از قالب‌های تزریقی، قالب‌های هوا و غیره استفاده می‌کنند.

انواع گرانول بازیافتی

اما تمامی این گرانول های بازیافتی در پاراگراف پیشین به دو روش، فیلامنت و خشک تولید و پردازش شده اند. در ایران گرانول‌ها توسط فرایند فیلامنت تولید می‌شوند زیرا ایجاد این فرایند اسان‌تر است. در این مسیر، زباله های پلاستیکی توسط چند ماشین مجهز به فیلامان ها ساخته می شود و اماده استفاده در صنایع مختلف است. اما روش دیگر تولید گرانول بازیافتی پلیمری، روش خشک است که برای تولید گرانول گران تر است و محصول بیشتر شبیه گرانول های درجه یک است و ویژگی های کیفی دارد.

تا کنون، ما در مورد ویژگی ها و برنامه های انواع گرانول بازیافتی پلیمری آشنا هستیم، اما شما مردم عزیز هستید که از بهترین گرانول در کارگاه های تولید خود استفاده کنید و بنابراین شما نیاز به گرانول با کیفیت بالا که ما بهترین نوع گرانول در طیف های رنگی مختلف و با قیمت مشتری پسند در سراسر کشور شما همچنین می توانید این محصول را در وب سایت سفارش دهید تا در زمان مناسب به شما تحویل داده شود.

چقدر این مطالب برای شما مفید بود؟

برای افزایش کیفیت محتوای سایت لطفا رای دهید

میانگین آرا: 0 / 5. تعداد آرا: 0

شما هنوز رای نداده اید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

روابط عمومی اورال شیمی