کارخانه تولید کامپاند کربنات کلسیم

0
(0)

بزرگترین کارخانه تولید کامپاند کربنات کلسیم در ایران متعلق به مجموعه اورال شیمی است که در سال ‌های اخیر با هدف تامین نیاز صنایع وابسته به این محصولات فعالیت های بی نظیر خود را آغاز کرده است. کامپاند کربنات کلسیم بسیار پرکاربرد و ارزان قیمت برای تولید پلیمر های مختلف می باشد.

کارخانه تولید کامپاند کربنات کلسیم

کارخانه کامپاند کربنات کلسیم

مجهزترین کارخانه کامپاند کربنات کلسیم، تولید و فرآوری این محصولات پرکاربرد را بر اساس استاندارد های تعریف شده در بین صنعتگران وابسته به انجام می رساند. تولید کامپاند کربنات کلسیم به کمک پودر های میکرونیزه کربنات کلسیم انجام پذیرد و در واقع این محصولات در گرید های مختلفی تولید می ‌شوند تا در صنعت تولید پلیمر ها و محصولات پلاستیکی به کار گرفته شوند.

روش تولید کامپاند کربنات کلسیم به این صورت است که ابتدا مواد اولیه مورد استفاده در تولید محصولات به حالت خشک با یک دیگر ترکیب می شوند. کیفیت و میزان اختلاط این مواد اولیه تاثیر بسیار زیادی در تعیین کیفیت محصول نهایی دارد. به همین دلیل اختلاط این مواد اولیه به کمک بهترین دستگاه های اکسترودر انجام می پذیرد و در مراحل بعدی ذوب کردن این مواد اولیه انجام می پذیرد. پس از ذوب، مواد به دست آمده با پایه های پلیمری که معمولاً پلی اتیلن یا پلی پروپلین هستند، مخلوط می شوند و در نهایت گرانول کربنات کلسیم یا همان کامپاند (مستربچ) کربنات کلسیم تولید می شود.

کارخانه کامپاند کربنات کلسیم

 

تولید کامپاند کربنات کلسیم آدامسی

تولید کامپاند کربنات کلسیم آدامسی مستلزم به کارگیری بهترین دستگاه ها و تجهیزات می باشد و همان طور که اشاره کردیم از آنجایی که مواد اولیه مورد استفاده در تولید محصولات به صورت پودری به کار گرفته می‌ شوند، نحوه عملکرد دستگاه ‌ها و تجهیزات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و در واقع در صورتی که کارخانه ‌های تولید کننده بتوانند از بهترین روش ها و دستگاه‌ ها و در این زمینه استفاده نمایند، مسلماً جزو شرکت ها و کارخانه های تولید کننده موفق به حساب می آیند.

شایان ذکر است که کامپاند کربنات کلسیم در تولید انواع محصولات پلاستیکی و انواع محصولات پلیمری با اهداف خاصی به کار گرفته می ‌شود و در واقع می ‌توان گفت همین اهداف ویژه باعث شده است که در حال حاضر به تولید این محصولات اهمیت زیادی داده شود. از مهمترین اهداف به کارگیری کامپاند کربنات کلسیم در تولید مواد پلیمری می توان به بهبود شکل پذیری مواد اولیه برای تولید محصولات پلاستیکی با اشکال مختلف اشاره کرد. همچنین این ترکیبات به واسطه داشتن قیمت ارزان باعث کاهش قیمت تمام شده تولید محصولات پلیمری می شود. البته نمی ‌توان از این موضوع به راحتی گذشت که این ترکیبات در افزایش حجم محصولات نهایی پلاستیکی تاثیرات مثبتی دارند.

تولید کامپاند کربنات کلسیم آدامسی

کامپاند کربنات کلسیم + قیمت فروش

کامپاند کربنات کلسیم در عصر حاضر به عنوان یک پر کننده ارزان ‌قیمت کاربرد های بی شماری دارد. این محصولات از دو جزء پلیمری و شیمیایی تولید می شوند که پایه اصلی آنها پلیمر های همچون پلی اتیلن و پلی پروپیلن هستند و نوع پلیمر پایه در این زمینه بر اساس محصول نهایی و مشخصات مورد انتظار تعیین می گردد. پایه شیمیایی این محصولات به منظور بهینه سازی محصول نهایی تعیین می گردد. در هر صورت می ‌توان گفت کامپاند کربنات کلسیم از بازار فروش پر رونقی برخوردار می ‌باشد و این محصولات در صنعت تولید پلیمر ها با هدف افزایش استحکام و مقاومت فشاری و کششی محصولات نهایی، بهبود خواص مکانیکی و ظاهری، بهبود قابلیت چاپ پذیری پلاستیک های تولید شده و غیره مورد مصرف قرار می گیرند.

شایان ذکر است که قیمت فروش کامپاند کربنات کلسیم بر اساس کیفیت این محصولات و فرآیند های تولیدی آنها مشخص می گردد. البته می ‌توان گفت نام برند و شرکت تولید کننده محصولات و نحوه فعالیت آنها نیز در این میان اهمیت زیادی دارد و خریداران می توانند بر مبنای این پارامتر ها از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده، خرید خود را به انجام برسانند.

چقدر این مطالب برای شما مفید بود؟

برای افزایش کیفیت محتوای سایت لطفا رای دهید

میانگین آرا: 0 / 5. تعداد آرا: 0

شما هنوز رای نداده اید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

روابط عمومی اورال شیمی