کامپاند پ پ (پلی پروپیلن) کربنات کلسیم

0
(0)

کامپاند پ پ (پلی پروپیلن) کربنات کلسیم به دلیل قابلیت بالای شکل پذیری و چکش خواری در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات در واقع ترموپلاستیک های سخت و کریستالی هستند که در تولید محصولات خانگی، دستگاه های پزشکی و خودرو ها به کار گرفته می‌ شوند.

کامپاند پ پ (پلی پروپیلن) کربنات کلسیم

کامپاند پلی پروپیلن کربنات کلسیم گرید تزریق

کامپاند پ پ کربنات کلسیم گرید تزریق به عنوان یکی از بهترین پرکننده ها در تولید محصولاتی همچون قطعات تزریقی و بادی به کار گرفته می‌ شود. این محصولات در واقع افزودنی های هستند که به واسطه داشتن چگالی پایین، مقاومت مناسبی در برابر خوردگی و دارد.

تولید کامپاند پلی پروپیلن با استفاده از روش‌ هایی نظیر اکستروژن انجام می پذیرد و هدف به کارگیری روش ‌های به خصوص در تولید این محصولات افزایش قابلیت و کارایی این ماده های پلیمری و اقدام به تقویت خواص فیزیکی و شیمیایی آنها می باشد. کامپاند کربنات کلسیم در رنگ های مختلفی تولید و روانه بازار می شود. این محصولات در خطوط تولیدی ترکیبات پلیمری و پلاستیکی باعث می ‌شوند که محصول نهایی ثبات و پایداری رنگی بیشتری داشته باشد و امکان تغییر شکل آن در طول زمان کاهش پیدا می نماید.

کامپاند پلی پروپیلن کربنات کلسیم گرید تزریق

تولید کامپاند کربنات کلسیم پایه پلی پروپیلن

تولید کامپاند کربنات کلسیم پ پ بر اساس اجرای مراحل مختلفی قابل توجه می باشد. از مهمترین مراحل تولید این محصولات می توان به فرایند فرمولاسیون، خوراک دهی، اختلاط و الک کردن اشاره کرد که هر کدام دارای اهمیت مخصوص به خود هستند. بر اساس نظر دانشمندان فعال در این زمینه مرحله فرمولاسیون و اختلاط این ترکیبات از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار می باشد.

در مرحله فرمولاسیون، توزین دقیقی از تمام اجزا در نظر گرفته می شود و در برخی موارد این فعالیت باید در کوتاه ترین زمان ممکن انجام پذیرد تا نتیجه بهتری دریافت شود. بعد از این مرحله، اختلاط جزو مهمترین مراحل به شمار می ‌رود که با هدف کیفیت بهتر محصولات تولید شده از دستگاه های اکسترودر در این زمینه استفاده می‌ شود. مرحله اضافه کردن مواد اولیه به پایه های پلیمری از آن جهت اهمیت دارد که در صورت توزیع و پخش نامناسب این مواد در سطح پلیمر های پایه محصولاتی که تولید می شوند، کیفیت قابل قبولی نخواهد داشت و نمی توانند نیاز صنعتگران در این میان را تامین نمایند. برعکس اگر توزیع و پخش مناسبی از مواد اولیه ایجاد گردد و توزین درستی از مواد افزودنی در پایه های پلیمری انجام پذیر،د محصول تولیدی کیفیت فوق العاده بالایی دارد و می ‌تواند در تولید محصولات پلیمری اثرات مثبتی را ایجاد نماید.

تولید کامپاند کربنات کلسیم پایه پلی پروپیلن

قیمت فروش کامپاند پ پ (پلی پروپیلن) کربنات کلسیم

قیمت فروش کامپاند پ پ کربنات کلسیم در مقایسه با دیگر گرید های این محصول مناسب تر اعلام می گردد چرا که این تولیدات بر پایه پلیمر های پلی پروپیلن تولید می گردند و قیمت این پلیمر های پایه در مقایسه با دیگر نمونه ها پایین تر می باشد. همچنین می ‌توان گفت موارد بسیار بیشتری در تعیین قیمت محصولات تاثیر گذار هستند که در این میان می توان به کیفیت پودر های کربنات کلسیم مورد استفاده در خطوط تولیدی این محصولات و میزان درصد خلوص آن ها اشاره کرد.

همان طور که مستحضر هستید کربنات کلسیم به شیوه های مختلفی قابل تولید است که در این میان بهتر است از محصولاتی با درجه خلوص بیشتر استفاده نمود. برای دریافت لیست قیمت فروش کامپاند کربنات کلسیم در گرید های مختلف با مشاورین شرکت اورال شیمی در ارتباط باشید و با مشخص کردن میزان حجم خرید خود، لیست قیمت به روز و تنظیم شده را دریافت نمایید.  مجموعه اورال شیمی بر اساس میزان سفارش مشتریان قیمت های متفاوتی را برای آنها در نظر می گیرد و در واقع برای مشتریان که به صورت تناژی این محصولات را سفارش می دهند، مسلما قیمت ‌های پایین‌تری را اعلام می کند.

چقدر این مطالب برای شما مفید بود؟

برای افزایش کیفیت محتوای سایت لطفا رای دهید

میانگین آرا: 0 / 5. تعداد آرا: 0

شما هنوز رای نداده اید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

روابط عمومی اورال شیمی