تولید مستربچ لیز کننده فیلم + قیمت فروش

0
(0)

تولید مستربچ لیز کننده فیلم یکی از فعالیت‌ های بسیار مهم شرکت اورال شیمی می باشد و این مجموعه فعال بخش عظیمی از نیاز صنایع این ترکیبات را تامین می نماید و با قیمت فروش مناسبی که اعلام می کند همواره تلاش در گستردگی بازار فروش این محصولات دارد.تولید مستربچ لیز کننده فیلم + قیمت فروش

مستربچ لیز کننده یا اسلیپ (slip)

مستربج لیز کننده یا اسلیپ در گروه مستربچ هایی قرار دارد که با هدف جلوگیری از چسبیدن لایه های فیلم به بهره برداری می رسند؛ این تولیدات میزان استحکاک درصد های پلیمر را به حداقل می رسانند و از میزان چسبندگی می کاهمد.

تاثیرات مثبت بهره برداری از این ترکیبات در واکنش پذیری بهتر تولیدات، کم شدن میزان ضایعات از دستگاه های تولیدی و سهولت باز شدن فیلم ها از یکدیگر دیده می شود، به صورت کلی این ترکیبات به بهره برداری می رسند تا در محصولات نهایی هیچگونه مشکلی  ایجاد نشود، البته باید مشخصات فنی مناسب داشته باشند و باید در تولید فیلم های پلیمری از مقدار مواد اولیه مستربچی به میزان مناسبی استفاده شود.

مستربچ لیز کننده یا اسلیپ (slip)

تولید مستربچ لیز کننده فیلم

در صنعت تولید پلیمر ها و پلاستیک ها، مستربچ های افزودنی جایگاه ویژه‌ ای دارند و سهم عمده ای از هزینه های تولید را از آن خود می نمایند؛ مستربچ ها جزو افزودنی های پرکاربردی هستند که نمونه های متفاوتی نیز دارند و در حال حاضر بهترین آنها با نام تجاری مستربچ لیز کننده در این صنعت مهم به بهره برداری می رسد.

تولید مستربچ لیز کننده توسط کمپانی های مختلف انجام می پذیرد، اما اساس کار این است که مواد اولیه و اجزای تشکیل دهنده این محصولات در قسمت گرانومتری تغذیه اکسترودر به خوبی و با دقت فراوان با یکدیگر ترکیب شوند.

شرکت های تولید کننده فعال در این میان پودر پلی اتیلن و منیزیم سیلیکات خشک شده را در یک محفظه با یکدیگر مخلوط می کنند، سرعت مخلوط کردن اهمیت زیادی دارد و باید به مدت ۴ دقیقه تمامی مخلوط با یکدیگر ترکیب شده و یک مخلوط همگن به دست آید؛ مرحله بعدی بدین شکل است که درون مخلوط کن صنعتی ماده اروئیک اسید آمینه به محتویات قبل اضافه می شود و ترکیب کردن در این مرحله هم باید در کوتاه ترین زمان ممکن انجام پذیرد.

بعد از اینکه مواد کاملاً با یکدیگر ترکیب شده و یک مخلوط همگن به دست آمد ان را به قیف تغذیه اکسترودر انتقال می دهند و دمای هیتر ها در این مرحله از تولید بین ۱۰۰ تا ۲۲۰ درجه سانتی گراد تنظیم می گردد؛ بعد از اینکه مخلوط وارد اکسترودر شد و از قسمت تغذیه دستگاه عبور کرد، مواد مخلوط شده کاملاً به صورت مذاب در می آیند و پراکنش یکنواختی دیده می ‌شود.

هنگامی که مواد در مرحله بعدی تولید به وسیله تیغه های خرد شده خارج می شوند در یک فضای آب سرد ریخته شده و خنک سازی آنها انجام می پذیرد، در مرحله بعد نوبت به همگن سازی و در آخرین مرحله بسته بندی مستربچ های لیز کننده می رسد.

خرید مستربچ کربنات کلسیم ارزان کننده اورال شیمی

تولید مستربچ لیز کننده

قیمت خرید مستربچ لیز کننده یا اسلیپ

یکی از بهترین راهکارها برای ایجاد خواص فیزیکی و شیمیایی در محصولات پلیمری و پلاستیکی استفاده از مستربچ های افزودنی می باشد؛ این تولیدات تنوع بسیار زیادی دارند و معمولاً در نمونه‌ های مستربچ های لیز کننده، مستربچ های آنتی استاتیک، مستربچ های روشن کننده یا براق کننده معرفی می گردند و هر یک از این تولیدات دارای کیفیت و قیمت های متفاوتی هستند، اما اینکه قیمت خرید انواع مستربچ لیز کننده یا اسلیپ بر چه اساسی مشخص می گردد؟ سوالی است که اکثر خریداران با آن مواجه می ‌شوند.

جالب است بدانید اجزای مستربچ های لیز کننده بر سه اصل پلیمر های پایه، افزودنی ها و عوامل سازگار کننده استوار می باشند و بر اساس این که هر یک از اجزای تشکیل دهنده می توانند تنوع بسیار زیادی داشته باشند، مسلما قیمت محصولات باید به صورت تخصصی مشخص شود؛ به عنوان مثال پلیمر های پایه پلی اتیلن، پلی پروپلین، پلی استایرن و پلیمر های مخصوص دیگر در این فرایند های تولیدی به کار گرفته می ‌شود که قیمت این محصولات که به صورت روزانه هم مشخص می گردد، به عنوان اصلی ‌ترین عامل در تعیین قیمت نهایی انواع مستربچ ها مورد توجه قرار می گیرد.

علاوه بر این مورد، افزودنی های بهبود دهنده خواص، انواع پیگمنت ها و پرکننده ها در این فرایند ها به بهره ‌برداری می ‌رسند که قیمت آنها نیز بسیار متفاوت می باشد؛ عوامل سازگار کننده هم مانند دو مورد قبلی تنوع زیادی دارند و تفاوت قیمتی آنها به معنی تفاوت قیمت انواع مستربچ لیز کننده در بازار می باشد.

به صورت کلی قیمت خرید مستربچ های لیز کننده تغییرات زیادی را به خود می گیرد و خریداران حتماً باید قبل از سفارش نسبت به دریافت قیمت این محصولات اقدام نمایند؛ ما در مجموعه اورال شیمی آماده ارائه همچنین خدمات به شما مشتریان گرامی می باشیم، پس با ما در ارتباط باشید.

چقدر این مطالب برای شما مفید بود؟

برای افزایش کیفیت محتوای سایت لطفا رای دهید

میانگین آرا: 0 / 5. تعداد آرا: 0

شما هنوز رای نداده اید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

روابط عمومی اورال شیمی