تولید و صادرات گرانول نوار تیپ عدسی خالص

0
(0)

گسترش فرآیند های تولید و صادرات گرانول نوار تیپ عدسی خالص دلایل مخصوص به خود را طلب می ‌کند و یکی از مهم ‌ترین آنها این است که این محصولات به این شکل خاص، کاربری های آسان ‌تری را به خود اختصاص می ‌دهند و در واقع از آن جهت که امکان تولید آنها از ضایعات پلاستیکی نوار تیپ آبیاری وجود دارد، قیمت های مقرون به صرفه نیز  دارند و این پارامتر برای برخی از مصرف کنندگان حائز اهمیت می باشد.

تولید و صادرات گرانول نوار تیپ عدسی خالص

کارخانه تولید گرانول پلی اتیلن نوار تیپ

در کارخانه تولید گرانول پلی اتیلن نوار تیپ با نام تجاری اورال شیمی همواره تلاش می شود از خطوط تولیدی ویژه و استاندارد های تعریف شده و البته تایید شده در این میان استفاده می گردد.

بر همین اساس شایان ذکر است که برای تولید انواع گرانول ها خطوط تولیدی گرانول رشته‌ ای، گرانول خشک یا هوا خنک و خطوط تولیدی گرانول واتر رینگی مورد توجه و بهره ‌برداری قرار می ‌گیرند که یکی از رایج ترین و بهترین روش ها در این میان فرآیند های تولید گرانول رشته ای می باشد.

تولید گرانول رشته ای در خطوطی انجام می پذیرد که دارای ماشین آلات و دستگاه های بسیار ساده هستند و در واقع همین ساده بودن تجهیزات و تکنولوژی های به کار گیری در این خطوط، جزو مهمترین دلیلی است که تولیدکنندگان به آن روی آوردند و معمولاً در بین تولیدکنندگان ایرانی این روش مورد بهره‌ برداری قرار می ‌گیرد.

در این روش تولیدی ضایعات نوار تیپ بعد از شستشو و جدا شدن تمامی ناخالصی‌ ها، ذوب می شوند و در مرحله بعد از دستگاه های اکسترودر و بعد از آن از صافی های فلزی عبور داده می شوند؛ این صافی های فلزی در واقع به شکل رشته هایی هستند که می توانند آن ضایعات مذاب شده را نیز به همین شکل از خروجی خود تحویل دهند.

در مرحله بعد ضایعات مذاب شده به سرعت از استخر های آب عبور داده می شوند تا سرد شدن آنها در کوتاه ترین زمان ممکن انجام پذیرد.

در مرحله بعدی دستگاه های آسیابی کوچک وارد فعالیت می شوند که می ‌توانند این ضایعات مذاب را تکه تکه کرده و در نهایت به صورت خشک خروجی می دهند.

این فرآیند تولیدی بسیار ساده و رایج می باشد، اما تولیدات خروجی از آن شباهت کمتری به گرانول های تولید شده از مواد اولیه نو دارند چرا که شکل ظاهری این نوع گرانول ها معمولاً دارای گوشه های تیز است، البته می‌ توان این مشکل را نیز عنوان کرد که در این فرآیند تولیدی خطوط تولیدی ثبات نداشته و رشته ها مداوم قطع می گردند و حتماً باید در تمام مراحل تولیدی، اپراتوری برای کنترل وضعیت وجود داشته باشد.

کارخانه تولید گرانول پلی اتیلن نوار تیپ

تولید گرانول نوار تیپ خالص تضمینی

همان طور که اشاره کردیم مجموعه اورال شیمی برای تولید انواع گرانول نوار تیپ پیشنهاد ویژه برای تمامی متقاضیان می باشد چرا که تولید این محصولات در این مجموعه به صورت کاملا تضمین شده انجام می پذیرد.

برای تولید گرانول نوار تیپ خالص با کیفیت تضمینی استفاده از ایده آل ترین روش های تولیدی امری بدیهی است و در واقع تولیدکنندگان با تمرکز داشتن در همین فرایند ها می توانند به تضمین کیفیت تولیدات خروجی خود بپردازند.

شایان ذکر است که نوع دستگاه ها و تجهیزاتی که برای تولید این محصولات نیز مورد بهره‌ برداری قرار می ‌گیرد، پارامتر دیگری است که می‌ تواند کیفیت تولیدی انواع گرانول نوار تیپ خالص تضمینی را تحت تاثیر خود قرار دهد.

صادرات گرانول نوار تیپ خالص

تولید و صادرات گرانول نوار تیپ عدسی خالص به کشور های متقاضی و همسایه، کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصولات را طلب می ‌نماید و در واقع کارخانه های تولید کننده باید بتوانند با اولویت قرار دادن کیفیت بالا و قیمت پایین، تولید و عرضه این محصولات را انجام داده تا در مرحله بعد بتوانند صادرات آنها را نیز به دیگر کشور ها به انجام برسانند.

برای صادرات گرانول نوار تیپ خالص بحث بسته بندی محصولات اهمیت زیادی دارد چرا که در صورت استفاده از بسته بندی های بزرگتر شرایط مقرون به صرفه تری برای خریداران در دیگر کشور ها فراهم می ‌گردد.

بهتر است بدانید مجموعه صنعتی اورال شیمی با انعطاف پذیری فوق العاده بالایی در بحث تولید، عرضه و بسته بندی محصولات در حال فعالیت می باشد و مشتریان گرامی برای مقاصد صادراتی یا فروش محصولات در داخل کشور به صورت جزئی تر می توانند به این مجموعه مراجعه کرده و خرید خود را نهایی کنند.

        • کارخانه تولید گرانول نوار تیپ

صادرات گرانول نوار تیپ خالص

قیمت گرانول نوار تیپ عدسی خالص

در عصر حاضر از عوامل مهمی که به جرات می توان گفت تاثیر بسیاری بر روی کیفیت نهایی و بعد از ان قیمت گرانول نوار تیپ عدسی خالص دارند، می توان به روش های بازیافتی، نوع فرآیند های شستشو، تفکیک و جداسازی بهینه مواد اولیه آن ها اشاره کرد.

همان طور که در مبحث قبل عرض کردیم در حال حاضر خطوط تولیدی ویژه برای تولید این محصولات در اختیار متقاضیان قرار دارد که در هر یک از آنها روش های متفاوتی برای تولید این محصولات لحاظ می گردد و تمامی این موارد نشان‌ دهنده ایجاد تفاوت در کیفیت و قیمت محصولات نهایی می‌ شود.

در تمامی فرایند های بازیافت مواد پلاستیکی و تبدیل آنها به گرانول های بازیافتی، فرایند های شستشو انجام می پذیرد که نحوه انجام این فرایند ها نیز اهمیت بسیار زیادی دارد و اگر تولید کنندگان بر روی این مورد تاکید داشته باشند و بتوانند شستشو را در چندین مرحله انجام داده تا در نهایت هیچ گونه ناخالصی واحد خطوط تولیدی نشود، محصول تولید شده کیفیت قابل قبول خواهد داشت.

فرایند های تفکیک و جداسازی بهینه مواد اولیه مورد استفاده در تولید گرانول ها نیز عامل دیگری است که قیمت این محصولات را تحت تاثیر قرار می دهد؛ به نحوی که در حال حاضر تولید کنندگان موفقی همچون اورال شیمی، این فرآیند تولید را با دقت و به کمک پرسنل فعال و باتجربه به انجام می رسانند و در کنار تمامی این اقدامات می توان ادعا نمود که این مجموعه محصولات خود را با حداقل قیمت در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

برای خرید گرانول نوار تیپ عدسی خالص شما مشتریان گرامی می توانید با پرسنل فروش آورال شیمی ارتباط برقرار کرده و محصولاتی را با تضمین کیفیت در اختیار بگیرید؛ در این مجموعه تولید کننده از طریق وب سایت اینترنتی مربوطه محصولات، بدون وجود هیچ واسطه ای عرضه می گردند و قیمت بسیار مناسبی نیز دارند.

چقدر این مطالب برای شما مفید بود؟

برای افزایش کیفیت محتوای سایت لطفا رای دهید

میانگین آرا: 0 / 5. تعداد آرا: 0

شما هنوز رای نداده اید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

روابط عمومی اورال شیمی