تولید گرانول نوار تیپ خالص + قیمت فروش

0
(0)

تولید گرانول نوار تیپ خالص در عصر حاضر با دو هدف عمده در حال انجام می باشد و تولید کنندگان این محصولات با در نظر گرفتن جنبه اقتصادی و همچنین جلوگیری از آلودگی زیست محیطی به تولید و فروش محصولات مشغول هستند.

با این اقدام قیمت گرانول های عرضه شده به بازار در مقایسه با نمونه های دیگر بسیار مناسب تر و پایین تر اعلام می گردد چرا که مواد اولیه در واقع همان نوار های تیپ آبیاری هستند که به عنوان ضایعات به فروش می رسند.

تولید گرانول نوار تیپ خالص + قیمت فروش

گرانول نوار تیپ چیست ؟

برای شناخت بهتر گرانول نوار تیپ باید در ابتدا با مفهوم گرانول چیست؟ آشنا باشید؛ گرانول ها در واقع نوعی پلیمر محسوب نمی ‌شوند و شکل خاصی از پلیمر های تولید شده هستند که به دلیل داشتن شکل جامد خاص استفاده از آنها بسیار راحت می باشد.

به عبارت ساده تر پلیمر هایی که در صنعت پتروشیمی به عنوان بهترین ماده اولیه تولید می گردند به شکل خاصی از مواد در آمده و در نهایت به آنها گرانول گفته می ‌شود و این تولیدات در واقع بهترین محصولاتی هستند که در طیف وسیعی از صنایع تولیدی مورد بهره‌ برداری قرار می گیرند.

علاوه بر این موضوع در بحث بازیافت ضایعات پلاستیکی نیز گرانول های تولید می شوند که کیفیت آنها در مقایسه با نمونه‌ های قبلی پایین تر است، اما قیمت این محصولات نیز برای برخی از صنایع به صرفه تر می باشد؛ گرانول نوار تیپ هم محصول بازیافتی است که به کمک آن دسته از نوار هایی که در صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار می ‌گیرند و در آخرین مرحله به ضایعات تبدیل می شوند تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

شایان ذکر است که امکان استفاده از این محصولات در فرآیند های تولید لوله با بالاترین کیفیت وجود دارد و این ترکیبات مقاومت بالایی در برابر اشعه خورشید به خود اختصاص می دهند؛ همچنین قابلیت بازیافت مجدد و برگشت به چرخه تولید از دیگر ویژگی ها و قابلیت های این محصولات است که برای حفظ محیط زیست بسیار ایده آل به نظر می رسد.

گرانول نوار تیپ چیست

تولید گرانول نوار تیپ خالص

تولید گرانول نوار تیپ خالص در خطوط تولیدی ویژه انجام می پذیرد و در واقع هر یک از شرکت ‌های تولید کننده این محصولات دارای خطوط تولیدی ویژه هستند که با نام ‌های تجاری خط تولید گرانول رشته ای، خط تولید گرانول هوا خنک و خط تولید گرانول واتر رینگی شناخته شده است و خروجی تولیدی هر یک از این خطوط تولیدی با یک دیگر کاملا متفاوت می باشد.

در حال حاضر مجموعه اورال شیمی گروه صنعتی ایده آل برای تولید این محصولات در ایران است که از بهترین روش ها برای تولید این محصولات استفاده می نماید؛ در این واحد تولیدی هم نمونه‌ های گرانول رشته ای تولید می شوند و هم گرانول های نوار تیپ به صورت واتر رینگی در اختیار متقاضیان قرار داده می ‌شوند. در هر صورت می توان ادعا کرد گرانول های تولید شده در این میان از کیفیت بالایی برخوردار است و با عمر طولانی که دارد می تواند دوباره برای تولید لوله های پلی اتیلن و همچنین نوارهای تیپ مورد بهره ‌برداری قرار بگیرد.

در بحث تولید این محصولات دستگاه ها و تجهیزات متنوعی نیز به کار گرفته می ‌شوند که نحوه عملکرد آنها می تواند در این میان مشخص کننده کیفیت نهایی محصولات باشد.

تولید گرانول نوار تیپ خالص

قیمت گرانول نوار تیپ خالص

همانطور که اشاره کردیم تولید گرانول نوار تیپ خالص به کمک بازیافت ضایعات انجام می پذیرد و این نکته به خوبی نشان دهنده این موضوع است که محصولات نهایی دارای قیمت فروش مناسبی هستند؛ در بحث تعیین قیمت و کیفیت گرانول نوار تیپ خالص برخی از عوامل تاثیرگذار هستند که تولیدکنندگان می ‌توانند با توجه به آن ها محصولاتی را با کیفیت بالاتر و قیمت مناسب تر به بازار های هدف ارائه نمایند.

نکته جالب در این میان تفکیک درست در مرحله جمع آوری مواد بازیافتی می باشد و هر چقدر عملکرد تولید کنندگان در این میان به درستی و با رعایت اصول تایید شده انجام پذیرد، در نتیجه محصول نهایی با کیفیت تر خواهد بود و قیمت پایین تری نیز خواهد داشت چرا که این اقدام باعث کاهش ناخالصی ها در فرایند های تولیدی شده و هزینه های پایین تری بابت شستشوی آنها پرداخت می گردد و این پارامتر در کاهش قیمت نهایی محصولات تولید شده تاثیر مستقیم می گذارد.

علاوه بر این مورد شستشوی مناسب مواد بازیافتی به کمک ایده آل ترین روش ها می تواند تاثیر زیادی در تعیین کیفیت محصولات نهایی داشته باشد؛ برای توضیح بهتر این پارامتر می ‌توان عنوان کرد که هر عملی که باعث شود خلوص مواد در فرایند های بازیافت بالا رود می تواند به کیفیت بالای گرانول های بازیافتی کمک نماید و از طرف شستشوی نامناسب این محصولات می تواند اختلالاتی را در فرآیند های تولید گرانول ها ایجاد کند و خسارت های جبران ناپذیر را برای تولیدکنندگان به وجود آورد.

قیمت گرانول نوار تیپ خالص

فروش گرانول نوار تیپ خالص

در عصر حاضر فروش گرانول نوار تیپ توسط مجموعه اورال شیمی از طریق فرایند های اینترنتی انجام می ‌پذیرد و شما مشتریان گرامی بدون هیچ محدودیت زمانی می توانید با مشاورین شرکت ارتباط برقرار کرده و بعد از ارائه قیمت روز این محصولات توسط مشاورین، ثبت سفارشات خود را به انجام برسانید.

فروش گرانول نوار تیپ در این مجموعه تولید کننده در بسته بندی های استاندارد نیز انجام می پذیرد؛ شایان ذکر است که بدانید مجموعه اورال شیمی علاوه بر دقت و توجه در زمینه تولید بهترین محصولات در امر بسته بندی آنها نیز تمرکز زیادی دارد و شما مشتریان گرامی می توانید بر اساس میزان حجم سفارشات، بسته بندی های متفاوت این مجموعه را انتخاب کرده تا از هزینه های اضافی در این زمینه جلوگیری به عمل آید و شما بتوانید بهترین محصولات را با قیمت های واقعی در اختیار داشته باشید.

چقدر این مطالب برای شما مفید بود؟

برای افزایش کیفیت محتوای سایت لطفا رای دهید

میانگین آرا: 0 / 5. تعداد آرا: 0

شما هنوز رای نداده اید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

روابط عمومی اورال شیمی