کاربرد گرانول نوار تیپ بازیافتی در صنعت +قیمت فروش

0
(0)

کاربرد گرانول نوار تیپ بازیافتی در صنعت تولید لوله های مخصوص آبیاری و آبرسانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و تولید کنندگان انواع لوله های پلی اتیلن به این مواد اولیه توجه کرده و در تهیه لوله های بسیار با کیفیت با طول عمر طولانی از آنها استفاده می نمایند.

کاربرد گرانول نوار تیپ بازیافتی در صنعت +قیمت فروش

موارد مصرف گرانول نوار تیپ بازیافتی چیست ؟

کاربرد گرانول نوار تیپ بازیافتی در صنعت  در واقع همان محصولاتی هستند که بعد از تفکیک و جداسازی نوار های تیپ آبیاری کشاورزی در دستگاه های به خصوصی تولید شده و در اندازه های مختلف مورد نیاز مشتریان به بازار های هدف ارائه می گردد.

مهمترین ویژگی که این محصولات از آن خود می نمایند، قیمت مناسب و کیفیت بالا می ‌باشد، البته می ‌توان ویژگی ‌های بسیار بیشتری را برای این محصولات عنوان کرد که مهم‌ترین آنها قابلیت ترکیب با گرید های مختلف مواد پلی اتیلن و تولید کامپاند ‌های مختلف و همچنین قابلیت استفاده در تمامی صنایع پلیمری می باشد و بر اساس این ویژگی ها در حال حاضر این محصولات در صنعت برق، در صنعت تولید لوازم خانگی و منزل و در صنعت خودرو بیشترین کاربرد را به خود اختصاص می ‌دهند.

این نوع گرانول ها در صنعت برق برای روکش دار کردن کابل های برق که ضخامت بالایی دارند مورد بهره‌ برداری قرار می ‌گیرند و  از این محصولات همچنین در صنعت تولید لوازم خانگی و منزل و برای تولید اسباب بازی های کودکان، تولید ظروف آشپزخانه، انواع بطری ها و دیگر قطعات پلاستیکی لوازم خانگی استفاده می گردد.

این محصولات در صنعت خودرو برای تولید برخی از اتصالات خودرو، برخی از قطعات داخلی اتاق های خودرو و همچنین برای تولید باک بنزین خودرو ها مورد بهره برداری قرار می گیرند؛ کاربرد این محصولات در صنعت تولید صندلی های پلاستیکی، جدول های پلاستیکی و تانکر های آب پلاستیکی هم به وضوح قابل مشاهده می باشد.

موارد مصرف گرانول نوار تیپ بازیافتی چیست

تولید گرانول نوار تیپ بازیافتی

تولید گرانول نوار تیپ بازیافتی باید با دقت و طراحی های خاصی انجام پذیرد چرا که داشتن اطلاعات فنی در مورد علم مواد در خطوط تولید این محصولات می تواند در افزایش کیفیت خروجی دستگاه ها تاثیر داشته باشد؛ بر همین مبنا می توان عنوان کرد که برخی از شرکت ها و کارخانه های فعال در این زمینه توانایی تولید و عرضه بهترین گرانول نوار تیپ بازیافتی را به خود اختصاص می ‌دهند.

همچنین شایان ذکر است که در فرایند های تولید این محصولات روش های متعددی مورد توجه و بهره‌برداری قرار می ‌گیرند که هر کدام از آنها دارای هزینه های تولیدی متفاوتی هستند و در نهایت محصول خروجی از آنها با یک کاملا متفاوت است.

در حال حاضر سه روش خط تولید گرانول رشته ای، خط تولید گرانول واتر رینگی و خط تولید گرانول هوا خنک در بین تولیدکنندگان مورد توجه قرار گرفته است و ههر یک از انها بر اساس دستگاه ها و تجهیزاتی که در اختیار دارند یکی از این روش ‌ها را انتخاب کرده و در نهایت تولید و عرضه گرانول های نوار تیپ را انجام می دهند.

یک نکته مهم دیگر در این میان این است که خط تولید گرانول رشته ای در ایران بیشتر مورد استفاده قرار می ‌گیرد چرا که دستگاه‌ ها و تجهیزاتی که در این فرآیند های تولیدی مورد توجه می باشند بسیار ساده و قابل تامین هستند.

      • کارخانه تولید گرانول نوار تیپ خالص

صادرات گرانول نوار تیپ بازیافتی به شرط تولید

صادرات گرانول نوار تیپ بازیافتی به شرط تولید این محصولات بر اساس استاندارد های تعیین شده در بین کشور های بین المللی امری رایج و گسترده در بین تولیدکنندگان موفق می باشد و اولویت اصلی در فرآیند های تولید این محصولات بهره برداری از آخرین نسخه استاندارد های تعریف شده بین‌المللی می ‌باشد.

دستگاه‌ ها، تجهیزات و روش ‌های متنوعی در حال حاضر برای تولید انواع گرانول نوار تیپ بازیافتی در اختیار تولیدکنندگان قرار دارد و آنها می توانند با توان علمی بالا از تمامی فرایند ها بهره برداری کرده و بهترین محصولات را به بازار های هدف ارائه نمایند.

بهترین گرانول های تولید شده از مواد بازیافتی باید دارای ظاهری یکسان و یکنواخت باشند و در واقع این محصولات باید مقاومت بالایی در برابر اشعه خورشید داشته باشند تا بتوانند نیاز مصرف کنندگان را تامین نمایند.

در بحث صادرات گرانول نوار تیپ بازیافتی به کشورهای مختلف شناخت نیاز مصرف کنندگان نیز اهمیت زیادی دارد چرا که این محصولات علاوه بر فرآیند های تولیدی در نهایت از نظر شکل ظاهری هم با یک دیگر تفاوت های زیادی دارند و از هر یک از آنها در دستگاه ها و تجهیزات صنعت پلاستیک به صورت ویژه استفاده می گردد؛ به عبارت ساده ‌تر می ‌توان عنوان کرد در حال حاضر انواع گرانول نوار تیپ خالص عدسی بیشتر مورد توجه متقاضیان قرار می ‌گیرد چرا که این شکل گرانول ها با دستگاه ها و تجهیزات به کارگیری در صنعت پلاستیک همخوانی بیشتری دارد و در واقع از این طریق بازدهی بیشتری برای مصرف کنندگان فراهم می گردد.

صادرات گرانول نوار تیپ بازیافتی به شرط تولید

قیمت فروش گرانول نوار تیپ بازیافتی

قیمت فروش گرانول نوار تیپ بازیافتی مسلما در مقایسه با انواع گرانول هایی که از مواد اولیه پتروشیمی تولید می گردند، پایین تر است و این را می ‌توان به عنوان اصلی ‌ترین عامل پرفروش بودن این محصولات در بازار های هدف اعلام کرد.

مناسب بودن قیمت فروش این محصولات می ‌تواند در کاهش هزینه های تولیدی برخی از محصولات پلاستیکی و پلیمری تاثیر داشته باشد و اینجا است که اهمیت پایین بودن قیمت محصولات برای تولید کنندگان کالا های مختلف دو چندان می ‌شود.

در بحث تعیین قیمت فروش گرانول نوار تیپ بازیافتی یک سری پارامتر ها ویژگی های دخیل هستند که در نهایت علاوه بر تعیین قیمت، تعیین کیفیت این محصولات را نیز انجام می دهند؛ به عنوان مثال انواع این نوع گرانول ها که دارای درجه خلوص بالایی باشند و هیچ گونه ناخالصی در آنها وجود نداشته باشد به عنوان بهترین محصولات معرفی می ‌شوند و از قیمت فروش بالاتری در قیاس با دیگر نمونه ها برخوردار هستند.

رنگ انواع گرانول نوار تیپ نیز پارامتر دیگری است که تاثیر بسیار زیادی در تعیین قیمت این محصولات دارد و بر اساس استاندارد های تعریف شده در این میان آن دسته از گرانول هایی که به صورت بی رنگ و شفاف معرفی می ‌شوند جزو گران ترین محصولات هستند چرا که در فرآیند های تولید محصولات پلاستیکی رنگ پذیری بیشتری دارند.

به صورت کلی می ‌توان عنوان کرد قیمت فروش گرانول نوار تیپ بازیافتی در بین شرکت ‌های تولید کننده و عرضه کننده محصولات نیز متفاوت اعلام می گردد و این پارامتر ایجاب می دارد که شما مشتریان گرامی به دنبال معتبرترین مرکزی باشید که جلب توجه و رضایت مشتریان برای آنها اهمیت دارد و بر اساس همین ویژگی محصولاتی را با حداقل قیمت در اختیار شما مشتریان قرار می دهند؛  مجموعه اورال شیمی برای خرید این محصولات بهترین گزینه می باشد و شما مشتریان گرامی می توانید در این زمینه با این مجموعه تولید کننده ارتباط داشته باشید.

چقدر این مطالب برای شما مفید بود؟

برای افزایش کیفیت محتوای سایت لطفا رای دهید

میانگین آرا: 0 / 5. تعداد آرا: 0

شما هنوز رای نداده اید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

روابط عمومی اورال شیمی