کارخانه تولید گرانول نوار تیپ رشته ای

0
(0)

بزرگترین کارخانه تولید گرانول نوار تیپ رشته ای را مجموعه اورال شیمی با تکیه بر توان علمی مهندسین خبره ایرانی و همچنین تامین دستگاه ها و تجهیزات به روز و پیشرفته راه اندازی کرده است. در این مجموعه تولید کننده ظرفیت های زیادی برای تولید و عرضه این محصولات در نظر گرفته شده است و به جرأت می ‌توان گفت که تمامی متقاضیان می توانند با مراجعه به این مجموعه محصولی متناسب در اختیار بگیرند.

کارخانه تولید گرانول نوار تیپ رشته ای

کارخانه گرانول نوار تیپ خالص

کارخانه تولید گرانول نوار تیپ رشته ای خالص، با بازیافت کردن آن دسته از نوار های آبیاری قطره ای که میزان مصرف سالانه آنها در کل جهان به میلیون‌ ها تن می رسد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می ‌باشد چرا که وجود این آلودگی ها و مواد پلاستیکی در محیط زیست بسیار خطرناک است.

با انجام فرآیند های بازیافت گرانول‌ های نوار ترتیب مزیت ‌های بسیار زیادی ایجاد می گردد؛ در واقع بعد از اتمام فصل کشاورزی، کشاورزان می توانند این نوار ها را از مزارع جمع کرده و به عنوان ضایعات به فروش برسانند و با این اقدام مقداری از هزینه هایی که بابت خرید نوار های تیپ پرداخت شده است، جبران می گردد و از آن طرف زمین های کشاورزی کاملا پاکسازی شده و برای انجام دیگر فرایند های کشاورزی آماده می ‌شوند.

در ادامه نیز کارخانه های تولید کننده گرانول ها،  نوار تیپ بازیافتی را از کشاورزان خریداری می نمایند و نسبت به تبدیل آنها به گرانول‌ های نوار تیپ اقدام می کنند. نوار ها بعد از ورود به کارخانه به وسیله یک سری دستگاه های به خصوص کاملا خرد شده و به قسمت شستشو انتقال داده می شوند و در واقع در مخزن های شستشو عملیات به نحوی انجام می شود که تمامی ناخالصی ها مخصوصاً خاک های مزرعه کاملا از این ضایعات جدا شود.

در مرحله بعد دستگاه های سانتر وارد عمل شده و آب را از این مواد کاملا جدا می نمایند؛ بعد از آبگیری مواد تهیه شده وارد یک اتاق مخصوص شده و در آنجا به وسیله برخی از دستگاه ‌های تهویه و فن های قوی کاملاً خشک می شوند.

در مرحله بعد این مواد وارد قسمت کندر شده و بعد از کندر شدن و تبدیل به ریز ترین قطعات، آماده تبدیل به گرانول ها می شوند و در نهایت گرانول های تولید شده قابل عرضه به بازار هستند.

      • تولید گرانول نوار تیپ

کارخانه گرانول نوار تیپ خالص

خرید و فروش گرانول نوار تیپ رشته ای

خرید و فروش گرانول نوار تیپ رشته ای در فصل بهار بازار فروش بسیار خوبی را برای تاجران و تولید کنندگان به وجود می آورد چرا که استفاده از نوار تیپ برای کشت صیفی جات در بین کشاورزان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و از آنجایی که این نوار ها به صورت یکبار مصرف هستند، بعد از اتمام کشت جمع آوری شده و برای تولید گرانول وارد خطوط تولیدی مجهز می شوند.

خط تولید گرانول رشته ای یکی از رایج ترین خطوط تولیدی در بین تولیدکنندگان در ایران است و در واقع در این خط تولید از سیستم های شستشوی مناسبی استفاده می شود تا در نهایت تمامی آلودگی ها از این نوار های تیپ جدا شوند چرا که تمیز بودن ضایعات در این میان از چنان اهمیتی برخوردار است که می‌ تواند در افزایش سرعت تولید گرانول ها تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

مجموعه صنعتی اورال شیمی جزو گروه های صنعتی برتر در ایران است که از خطوط تولیدی رشته ای استفاده می نماید و در واقع با تمرکز بسیار زیاد در تامین سیستم های مربوط به شستشو همواره تلاش می ‌نماید که راندمان مجموعه را به حداکثر مقدار ممکن برساند.

خرید و فروش گرانول نوار تیپ رشته ای

گرانول نوار تیپ مناسب تولید لوله

گرانول نوار تیپ مناسب تولید لوله در مجموعه اورال شیمی به صورت عمده ارائه می گردد؛ این نوع گرانول های بازیافت شده در واقع محصول نهایی با کیفیت در طی اجرای یک فرآیند بازیافت کامل به حساب می ‌آیند.

این گرانول های تولید شده می توانند به عنوان ماده اولیه در قسمت های مختلف تولیدی صنایع پلاستیک مخصوصاً تولید لوله های پلاستیکی مورد بهره‌ برداری قرار بگیرند.

در بحث تولید و فروش گرانول های نوار تیپ، تولیدکنندگان باید کاملا به این موضوع واقف باشند که تولیدات آنها در کدام صنعت بیشتر مورد استفاده قرار می‌ گیرد تا بتوانند محصول خود را متناسب با نیاز مصرف کنندگان به بازار های هدف ارائه نمایند.

این نوع گرانول ها معمولاً برای تولید انواع لوله های آبیاری و نوار های تیپ جدید که به کمک روش ‌های اکستروژن قابل تولید هستند بهره برداری می گردند؛ البته به کارگیری این نوع گرانول ها در صنعت تولید کامپاند های پلی اتیلن نیز امری قابل توجه می باشد.

تولید کننده گرانول نوار تیپ خالص

گرانول نوار تیپ مناسب تولید لوله

قیمت فروش گرانول نوار تیپ خالص

بحث تولید گرانول نوار تیپ خالص، در جمع آوری ضایعات نوار های آبیاری کشاورزی و در نهایت جداسازی آنها از یکدیگر و تبدیل به مواد اولیه پلاستیکی که شباهت زیادی به مواد اولیه پتروشیمی دارند، خلاصه می گردد.

در انجام این فرایند های تولیدی یکسری عوامل تاثیرگذار هستند که می‌ توان از آنها به عنوان مهمترین عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت فروش گرانول های نهایی یاد کرد؛ خلوص گرانول ها تاثیر بسیار زیادی در تعیین قیمت آنها دارد، در همین راستا در زمان تولید و فرآوری گرانول ها برای تشخیص میزان ناخالصی از آزمایش ‌های به خصوصی استفاده می‌ شود که در نهایت مواد اولیه با کمترین ناخالصی شناخته شده و در خطوط تولید این محصولات مورد بهره ‌برداری قرار بگیرند.

در کنار این مورد رنگ گرانول های تولید شده نیز می تواند تعیین کننده قیمت فروش آنها باشد و بر همین اساس انواع گرانول های بی رنگ در واقع محصولات با ارزشی در نوع خودشان هستند و دلیل آن هم این است که نمونه های گرانول روشن قابلیت رنگ پذیری دارند و می توانند جایگزین مواد اولیه پتروشیمی نو باشند.

بر همین مبنا در بین تولید کنندگان برای اینکه گرانول از شفافیت بیشتری برخوردار باشد و در واقع بی رنگ باشند در فرایند های تولیدی آنها از خطوط مکانیزه بازیافت علی الخصوص  سانتریفیوژ ها استفاده می شوند.

در رده بندی های دیگر از نظر قیمت، رنگ های روشن مانند زرد، قرمز و آبی در نظر گرفته می شوند و در مرحله بعدی رنگ های تیره قرار می گیرند که قیمت فروش پایین تری را در مقایسه با نمونه‌ های قبلی به خود اختصاص می ‌دهند، همچنین بر اساس استاندارد های تعریف شده در این میان در نهایت ارزان ترین گرانول ها محصولاتی هستند که دارای رنگ مشکی می باشند.

علاوه بر موارد گفته شده در بحث تعیین قیمت گرانول های بازیافتی شاخصه جریان مذاب هم تاثیر گذار می باشد و در واقع حرفه ای ها در این زمینه می دانند که ضایعات پلاستیکی بعد از هر بار ذوب شدن دارای جریان مذاب با عدد مشخص می ‌شوند و در واقع جریان مذاب آنها بین ۱ تا ۲ واحد بعد از هر بار ذوب بالا می ‌رود، بنابراین آنها می ‌توانند با بررسی شاخص جریان مذاب تشخیص دهند که پلاستیک چند بار وارد مرحله ذوب شدن شده است.

همچنین این نکته هم قابل توجه است که ضایعات پلاستیکی بعد از ذوب شدن زنجیره ه‌ای طویل مولکولی انها به زنجیره های کوتاه تری تبدیل می گردند و در نتیجه برخی از خواص خود را از دست می دهند، پس می توان ادعا کرد که بهترین گرانول های بازیافتی همان محصولاتی هستند که برای اولین بار وارد فرآیند های ذوب می شوند و مسلما قیمت بالاتر دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت روز انواع گرانول نوار تیپ خالص با مشاورین مجموعه آورال شیمی ارتباط بگیرید.

چقدر این مطالب برای شما مفید بود؟

برای افزایش کیفیت محتوای سایت لطفا رای دهید

میانگین آرا: 0 / 5. تعداد آرا: 0

شما هنوز رای نداده اید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

روابط عمومی اورال شیمی