کارخانه تولید گرانول و کامپاند نوار تیپ

0
(0)

مجهزترین کارخانه تولید گرانول و کامپاند نوار تیپ اورال شیمی، با هدف محافظت از محیط زیست فعالیت های گسترده خود را پیش می‌ برد تا بتواند با بازیافت کردن تمامی ضایعات نوار طیف، این محصولات را دوباره به چرخه مصرف برگردانده و از آسیب های جدی که از جمع آوری این زباله ها برای محیط زیست ایجاد می گردد، نیز جلوگیری نماید.

کارخانه تولید گرانول و کامپاند نوار تیپ

مراحل تولید گرانول نوار تیپ خالص و کامپاند

مراحل تولید گرانول نوار تیپ خالص و انواع کامپاند های مربوطه در این میان به یک شکل انجام می پذیرد؛ به عبارت دیگر می توان گفت تفاوت گرانول و کامپاند ها از نظر شکل ظاهری قابل مشاهده نمی باشد چرا که این محصولات هر دو به یک شکل تولید می‌ شوند و تنها تفاوت در ترکیبات آنها می باشد.

در مراحل تولید گرانول نوار تیپ، اولین مرحله مربوط به تفکیک و جداسازی ضایعات نوار تیپ بر اساس نوع آن ها می باشد و بعد از دسته بندی، ضایعات در داخل دستگاه های خردکن قرار می گیرند تا به قطعات مورد نظر تقسیم بندی گردند.

در این مرحله دستگاه های آسیاب، علاوه بر خرد کردن ضایعات به قطعات کوچکتر، شستشوی آنها را نیز انجام می دهند و  ضایعات را به صورت آماده به دستگاه های گرانول ساز تحویل می دهند.

در این دستگاه ها، اکسترود هایی وجود دارد که بعد از انتقال قطعات فرایند های ذوب شدن آنها را انجام می دهند؛ در مرحله بعدی ضایعات مذاب شده در کمترین زمان ممکن و با سرعت بسیار بالا از استخر آب عبور داده می ‌شوند و در مرحله بعد تکه تکه می شوند و خشک کردن آن ها نیز انجام می پذیرد.

 تولید گرانول و کامپاند پلی اتیلن سفارشی

تولید گرانول و کامپاند پلی ‌اتیلن سفارشی به کمک مواد ضایعاتی، فعالیتی است که در حال حاضر در صنعت بازیافت ضایعات مورد توجه و بهره برداری قرار گرفته و در واقع تولید گرانول های پلی اتیلن به صورت سفارشی در این زمینه یکی از بهترین راه حل هایی است که ارزان شدن قیمت مواد اولیه را برای تولیدکنندگان به ارمغان می آورد.

برای تولید گرانول و کامپاند های پلی اتیلن سفارشی، مجموعه اورال شیمی سابقه ی درخشانی را برای خود به ثبت رسانده و در این مجموعه تولید کننده ارتباط مستقیم با خریداران این محصولات برقرار می ‌شود تا در نهایت آنها بتوانند سفارشات خود را بدون هیچ گونه محدودیتی به انجام برسانند.

در بحث تولید این ترکیبات، شستشوی ضایعات و مواد پلاستیکی قبل از ورود به پروسه گرانول سازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و در واقع این فعالیت باید از همان ابتدای خرید ضایعات مورد توجه قرار بگیرد و تولیدکنندگان باید بتوانند با خرید ضایعات تمیزتر، هزینه های شستشو را در حد مطلوب نگه دارند.

دستگاه ها و تجهیزاتی که در خط شستشوی بار های ضایعاتی نیز در کارخانه های تولید کننده مورد استفاده قرار می گیرد، تاثیر زیادی در افزایش کیفیت و کاهش قیمت نهایی محصولات تولید شده دارد؛ در هر صورت مجموعه اورال شیمی با در نظر گرفتن تمامی این موارد در حال حاضر محصولاتی را با تضمین کیفیت در اختیار متقاضیان خود قرار می ‌دهد.

تولید گرانول و کامپاند پلی اتیلن سفارشی

صادرات گرانول و کامپاند نوار تیپ

صادرات گرانول و کامپاند نوار تیپ در سال‌ های اخیر با جدیت بیشتری رو به رو شده است چرا که صادرات این محصولات می تواند منافع زیادی را برای کارخانه های تولید کننده فراهم آورد؛ همان طور که می دانید با وضعیت نا به سامان بازار دلار در ایران، بازار صادرات محصولات تولیدی مختلف بسیار داغ می باشد و تمامی تولید کنندگان کالا ها ترجیح می ‌دهند که تمامی کشور های همسایه مخصوصاً عراق، افغانستان، ترکیه و تاجیکستان را جزو کشور های هدف برای صادرات تولیدات خود قرار دهند.

گرانول و کامپاند نوار تیپ در گروه محصولات بازیافتی قرار دارند و برای جلوگیری از آسیب های محیط زیست هم قابل توجه می باشند؛ این ترکیبات همچنین با هدف کاهش قیمت نهایی محصولات تولیدی وابسته به بازار های هدف ارائه می شوند و این موارد دلایلی برای تقاضای بالا و خرید آنها در بازار های صادراتی می باشد.

شایان ذکر است که بدانید برای افزایش کیفیت و فراهم نمودن شرایط صادرات گرانول و کامپاند نوار تیپ برند های معتبری همچون آورال شیمی وارد فعالیت شدند و شرکت های صادراتی می توانند با یک بار خرید کردن به اعتبار بالای این مجموعه پی برده و خرید های دیگر خود را نیز از آن انجام دهند.

از مهمترین دلایل اعتبار بالای مجموعه اورال شیمی می توان به انتخاب و استفاده از ایده آل ترین فرآیند ها برای تولید این محصولات اشاره کرد، شایان ذکر است که خطوط تولیدی قابل استفاده در این مجموعه شامل خط تولید گرانول پلاستیک و خط تولید گرانول خشک می شود؛ در تولید گرانول رشته ای، دستگاه های ساده تری مورد استفاده قرار می گیرند و به جرئت می ‌توان ادعا کرد، به همین دلیل این فرآیند تولیدی بیشتر در بین صنعتگران مورد استفاده واقع می شود.

صادرات گرانول و کامپاند نوار تیپ

قیمت فروش گرانول و کامپاند نوار تیپ

قیمت فروش گرانول و کامپاند نوار تیپ بر اساس روش ‌های تولیدی متفاوت مشخص می گردد و به جرأت می ‌توان گفت مصرف کنندگان این محصولات باید به این مورد توجه داشته باشند تا بتوانند بر اساس نیاز خود به تهیه و خرید محصولاتی با قیمت مقرون به صرفه بپردازد.

شایان ذکر است که تولید گرانول در حال حاضر هم به کمک مواد اولیه پتروشیمی و هم به کمک مواد ضایعاتی انجام می پذیرد و همان طور که مستحضر هستید در هر یک از این شرایط، قیمت محصولات نهایی با یک دیگر کاملاً متفاوت می باشد؛ بر اساس استاندارد های تعریف شده آن دسته از گرانول ها و کامپاند هایی که به کمک مواد اولیه پتروشیمی و پلی اتیلن تولید می گردند، مسلما کیفیت بالاتری دارند و با قیمت های بالاتری نیز مورد بهره ‌برداری قرار می‌ گیرند.

در کنار این محصولات آن دسته از گرانول هایی که به کمک ضایعات نوار تیپ تولید می شوند محصولاتی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تر هستند و برای برخی از صنعتگران استفاده از آنها توجیه اقتصادی و بازده اقتصادی خوبی را فراهم می نماید.

در مجموعه صنعتی اورال شیمی، انواع گرانول نوار تیپ قابل عرضه می باشد و تمامی مشتریان و متقاضیان می‌ توانند در ارتباط با این مجموعه تولید کننده، بهترین خرید را داشته باشند.

قیمت فروش انواع گرانول نوار تیپ در اورال شیمی بسیار مناسب و عادلانه اعلام می گردد و اصلی ترین دلیل این پارامتر فعالیت شفاف این مجموعه از طریق همین وب سایت اینترنتی می باشد و شما مشتریان گرامی می دانید که با حذف واسطه ها از ایجاد قیمت ‌های کاذب برای فروش محصولات جلوگیری به عمل می ‌آید و همین پارامتر می ‌تواند در خرید های عمده توجیه اقتصادی قابل قبولی داشته باشد.

چقدر این مطالب برای شما مفید بود؟

برای افزایش کیفیت محتوای سایت لطفا رای دهید

میانگین آرا: 0 / 5. تعداد آرا: 0

شما هنوز رای نداده اید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

روابط عمومی اورال شیمی