خرید گرانول پلی اتیلن سبک

4.9
(31)

خرید گرانول پلی اتیلن سبک به واسطه طیف کاربری متعدد این نوع محصولات از رونق قابل توجهی برخوردار می باشد و مجموعه‌ های بسیار زیادی در زمینه عرضه این کالا ها در حال فعالیت هستند و هر یک، محصولاتی را با قیمت های متنوع در اختیار خریداران قرار می دهند.

Polyethylene granules

 

گرانول پلی اتیلن (PE) چیست ؟

گرانول پلی اتیلن (Polyethylene granules) برای اولین بار به وسیله هانس فون پچمن، شیمی دان آلمانی در سال ۱۸۹۸درحالی که او در دیاز متان مشغول انجام تحقیقات بود به صورت تصادفی کشف شد.

گرانول پلی اتیلن دارای استحکام پایین، سختی و استحکام فشاری بالا و اصطکاک کم است . این گرانول تحت نیروی پایدار، خزش قوی از خود بروز می دهد که با اضافه کردن الیاف کوتاه می توان آن را تا حدی کاهش داد.

پلی اتیلن از هیدروکربن های غیر قطبی اشباع شده است و با وزن مولکولی بالا تشکیل می شود بنابراین رفتار شیمیایی پلی اتیلن مشابه پارافین می باشد. به طور تقریبی می توان گفت پلی اتیلن هیچ آبی را به خود جذب نمی کند همچنین نفوذ پذیری گاز و بخار آب در آن نیز کمتر از بیشتر پلاستیک های موجود می باشد و این در صورتی است که اکسیژن، دی اکسید کربن و انواع طعم دهنده ها به راحتی می توانند از آن عبور کنند. علاوه بر این ها پلی اتیلن عایق الکتریکی بسیار خوبی نیز می باشد. PE مولکولی پایدار می باشدکه فقط در صورت تماس و برخورد با کاتالیزور ها پلیمریزه می شود که این فرایند تبدیل، گرمای بسیار زیادی را تولید می کند.

برای تولید PE می توان از روش پلیمریزاسیون رادیکالی نیز اقدام کرد اما این روش به طور معمول به دستگاه فشار بالا نیاز دارد.

گرانول پلی اتیلن (PE) چیست ؟

 

یکی از پر مصرف ترین مواد برای تولید انواع مختلف محصولات پلاستیکی در صنعت ، گرانول پلی اتیلن (Polyethylene granules) می باشد. گرانول پلی اتیلن نوعی پلیمر می باشد که در درجه اول برای تولید مواد بسته بندی مانند کیسه های پلاستیکی ، ظروف پلاستیکی ، فیلمهای پلاستیکی ، انواع بطری ها و لوله های آب رسانی و فشار قوی و … مورد استفاده قرار می گیرد

گرانول پلی اتیلن دارای انواع مختلفی است که بر اساس چگالی (دانسیته) و خصوصیات ساختاری و مشخصات از یک دیگر متمایز می شوند و در صنایع مختلف طبق چگالی و گرید مشخص مورد استفاده قرار می گیرد .

یکی از انواع گرانول پلی اتیلن ، پلی اتیلن (PE) با چگالی یا دانسیته پایین است که به نام گرانول پلی اتیلن سبک LDPE شناخته می شود و این نوع گرانول (PE) با توجه به ویژگی های ساختاری در صنایع بسته بسته بندی و تولید انواع فیلم های پلیمری  مورد استفاده قرار می گیرد

گرانول بازیافتی پلی اتیلن سبک LDPE

می توان اظهار داشت یکی از رو به گسترش ترین و مهمترین فعالیت های صنعت پلاستیک، مربوط به بخش بازیافت ضایعات پلاستیکی و تولید آنها به صورت گرانول های قابل استفاده مجدد برای سایر صنعتگران می باشد. دلایل زیادی برای رونق و گسترش بازیافت مواد پلیمری وجود دارد که یکی از مهمترین آنها حفظ محیط زیست است و اینکه این محصولات با قیمت‌ های پایین‌ تری دوباره وارد فرآیند های تولید محصولات پلاستیکی شوند. پلاستیک های قابل بازیافت در تولید گرانول های بازیافتی از نظر مشخصات فیزیکی و شیمیایی با همدیگر تفاوت هایی دارند.

همانطور که می دانید پلاستیک ها به دو دسته ترموپلاستیک و ترموست تقسیم بندی می شوند. ترموپلاستیک ها همان پلاستیک هایی هستند که جزو رزین های پلیمری می باشند و در زمان گرم شدن و ذوب شدن به یک ماده تبدیل می شوند و بعد از سرد شدن بلافاصله سخت می شوند. ترموپلاست ها بسیار راحت بازیافت می شوند. در سمتدیگر ترموستها هستند که با گرم شدن و ذوب شدن امکان بازیافت ندارند. بنابراین مواد ترموپلاستیک بهترین شرایط برای تولید گرانول های بازیافتی را به خود اختصاص می دهند و به عنوان ماده اولیه در این زمینه قابل توجه می باشند.

خرید گرانول پلی اتیلن سبک

قیمت خرید گرانول پلی اتیلن سبک

همان طور که مستحضر هستید در دهه های اخیر استفاده از پلاستیک در بسیاری از صنایع از رونق قابل توجهی برخوردار شده است. به طوری که امروزه حدود ۶۰ نوع پلیمر همراه با مشتقات در بازار معرفی می‌ شوند و استفاده از آنها روز به روز در حال افزایش می باشد.

یکی از اشکال پلیمر های عرضه شده در بازار، گرانول است که در پتروشیمی به صورت دانه بندی شده تولید می گردد.  این محصول برای مصارف و کاربردهای مختلف باید ابتدا ذوب و شکل گیری شوند. دلیل استفاده از گرانول سهولت استفاده در تولید بعضی از محصولات می باشد.  از آنجایی که پودر ها در هوا پراکنده می شوند و آلودگی‌ های زیادی را در کارگاه ها ایجاد می‌ نمایند، استفاده از گرانول این مشکلات را ندارند. گرانول ها از تنوع فوق‌العاده بالایی برخوردار هستند که در این میان گرانول پلی اتیلن یکی از بهترین این محصولات می باشد.

خرید گرانول پلی اتیلن سبک خود در دسته بندی های متعددی در بازار های هدف معرفی می‌ شود که قیمت هر یک از آنها با یکدیگر کاملا متفاوت می باشد.  در تعیین قیمت خرید گرانول پلی اتیلن سبک، نوع مواد اولیه مورد استفاده در تولید این محصولات و همچنین نوع فرآیند های به کارگیری در تولید آنها تاثیر بسیار زیادی دارد و هر یک از واحدهای تولیدکننده بر اساس همین موارد، قیمت گذاری محصولات خود را به انجام می رسانند.

معتبرترین شرکت تولید گرانول پلی اتیلن PE

بزرگ ترین مجموعه تولید گرانول پلی اتیلن، با استفاده از آخرین فناوری ها را با هدف کاهش هزینه‌ های تولیدی محصولات خود، جزو اولویت ها قرار می دهد و با استفاده از بهترین تکنولوژی ها تولید این محصولات را برای صنایع مختلف به انجام می رساند.

شرکت های تولیدی گرانول پلی اتیلن همچنین بعد از تولید این محصولات، عملیاتی را برای فروش مستقیم آنها در نظر می گیرند تا از این طریق بتوانند بهترین محصولات را در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار خریداران عمده قرار دهند.

خرید و قیمت گرانول پلی اتیلن در تهران

کارخانه تولید گرانول PE

کارخانه تولید گرانول PE، باید مجهز به آخرین تکنولوژی ها و دستگاه های با عملکرد های منحصر به فرد باشد تا در نهایت فرآیند های تولید این محصولات را به بهترین شکل ممکن و با ارزان ترین قیمت ها به انجام برساند.  همانگونه که در مبحث قبل اشاره کردیم گرانول پلی اتیلن در حال حاضر یکی از پرفروش ترین گرانول های تولید شده است که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

چقدر این مطالب برای شما مفید بود؟

برای افزایش کیفیت محتوای سایت لطفا رای دهید

میانگین آرا: 4.9 / 5. تعداد آرا: 31

شما هنوز رای نداده اید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

روابط عمومی اورال شیمی