فروش عمده انواع گرانول رنگی و شفاف

4.7
(16)

فروش عمده انواع گرانول رنگی و شفاف با تضمین کیفیت در مجموعه صنعتی اورال شیمی آغاز شده است و تمامی مشتریان به راحتی می‌ توانند با ارتباط با مشاورین شرکت ثبت سفارشات خود را به انجام برسانند.

فروش عمده انواع گرانول رنگی و شفاف

شرکت تولید گرانول رنگی

در بین شرکت های تولید کننده انواع گرانول رنگی از روش‌ های مختلفی استفاده می‌ شود که بر اساس نوع فرایند های تولیدی، گرانول های تولید شده شکل و ویژگی های متفاوتی را از آن خود می نمایند. برای آغاز فرآیند تولید انواع گرانول رنگی در ابتدا باید تولیدکنندگان با در نظر گرفتن محصول تولیدی، پلیمر پایه را انتخاب نمایند.

برای تولید انواع گرانول های رنگی معمولاً از پلیمرهای پایه پلی اتیلن، پلی استایرن، پلی آمید، پلی کربنات و غیره استفاده می‌ شود. انتخاب پلیمر پایه برای تولید انواع گرانول از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌ باشد و اکثر شرکت های تولید کننده با در نظر گرفتن توان علمی مهندسی نخبه ایرانی و همچنین با انجام تحقیقات بسیار زیاد این مرحله را پشت سر می گذارند.

در مرحله بعد، پلیمر انتخابی وارد دستگاه های اکسترودر می شوند تا با استفاده از روش های رایج تولید این محصولات تکمیل شود. جالب است بدانید از مهم‌ترین و رایج‌ ترین روش‌ های تولید انواع گرانول رنگی می توان به روش برش زیر آب، روش برش با رینگ و روش تولید خشک اشاره کرد. در پی انجام هر یک از این روش های تولیدی، گرانول ها به کمک افزودنی های رنگی متنوع تولید می گردند و در صورتی که مواد اولیه مورد استفاده در تولید این محصولات و افزودنی های رنگی کیفیت خوبی نداشته باشند ، گرانول رنگی تولید شده کدر خواهند بود.

فروش عمده انواع گرانول رنگی و شفاف

تفاوت گرانول رنگی و شفاف

متغیر های بسیار زیادی برای بررسی تفاوت بین گرانول رنگی و شفاف وجود دارد و بر اساس همین تفاوت‌ ها و استفاده از این محصولات در نهایت کالای تولید شده دارای خصوصیات متفاوتی خواهد بود.

گرانول های رنگی معمولاً به کمک استفاده از پلیمرهای پایه تولید می شوند و در طی فرایند های تولیدی آنها با افزودن پودرهای رنگی در نهایت گرانول رنگی تولید می گردد. گرانولهای رنگی باعث تولید محصولات رنگی و جذاب می شوند. اما گرانول های شفاف دارای رنگ شیشه ای و شفاف هستند و به واسطه داشتن همین شفافیت و براقیت کاربردهای بسیار زیادی را از آن خود می نمایند.

گرانول های شفاف با بالاترین درجه کیفی برای تولید لوله های پزشکی و شیلنگ های انتقال در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرند. یکی دیگر از مهم ترین تفاوت های این محصولات در قیمت آنها می باشد. معمولاً قیمت انواع گرانول شفاف و گرانول های رنگی توسط تولیدکنندگان مشخص می گردد. ولی بر اساس استانداردهای تعریفی در این میان گرانول های شفاف در کل قیمت بالاتری را از آن خود می نمایند.

برای خرید بهترین گرانول شفاف و گرانول رنگی از طریق همین مرکز اینترنتی با مشاورین اورال شیمی ارتباط برقرار نمایید تا ثبت سفارشات شما مشتریان گرامی انجام پذیرد.

چقدر این مطالب برای شما مفید بود؟

برای افزایش کیفیت محتوای سایت لطفا رای دهید

میانگین آرا: 4.7 / 5. تعداد آرا: 16

شما هنوز رای نداده اید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

روابط عمومی اورال شیمی