قیمت انواع گرانول بادی

0
(0)

قیمت انواع گرانول بادی که در گروه مشتقات پلی اتیلن دسته بندی می شوند، بر اساس ویژگی ها و مشخصات آنها تعیین می گردد. گرانول های بادی به عنوان نوعی گرانول پلی اتیلن با شکل ظاهری کاملاً شفاف کاربرد های بسیار زیادی در صنعت پلاستیک از آن خود کرده و با هدف کاهش قیمت نهایی محصولات تولید شده مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت انواع گرانول بادی

قیمت گرانول بازیافتی بادی

گرانول ها در دنیای امروزی کاربرد های بی شماری را به خود اختصاص می‌ دهند. چرا که سهولت در استفاده از آنها نسبت به مواد اولیه پودری بسیار بیشتر می باشد. گرانول ها تنوع زیادی دارند و بر پایه هر یک از ویژگی ها مشخصات آنها در نهایت قیمت گذاری انجام می پذیرد.

قیمت انواع گرانول بازیافتی بادی تحت تأثیر پارامترهای ویژه قرار می‌ گیرد که مهمترین آنها بی رنگ یا رنگی بودن این نوع محصولات است.  گرانول های بادی بیرنگ نسبت به نمونه های رنگی دارای قیمت بالاتری هستند.

گرانول های رنگی نیز در رنگ‌ های روشن‌ تر قیمت بالاتری از محصولات در رنگ های پر رنگ تر دارند. علاوه بر تفاوت قیمت در مورد انواع گرانول های بادی بی رنگ و رنگی، در تولیدات کارخانه های مختلف نیز روند تولید خاصی برای این محصولات در نظر گرفته می شود که این مورد هم تا حدودی در تعیین قیمت محصولات نهایی تاثیر گذار می باشد. به عنوان مثال در تولید انواع گرانول های بادی از مواد اولیه نو یا از مواد اولیه بازیافتی استفاده می‌ شود و این دو پارامتر دارای فرایند ها و روش های کاملا متفاوت می باشند و بر اساس همین مورد، قیمت این محصولات نیز مشخص می شود.

قیمت انواع گرانول بادی

مشخصات گرانول بازیافتی بادی بیرنگ

گرانول بازیافتی بادی بی رنگ با مشخصات قابل توجه به عنوان بهترین نوع گرانول در بازار مورد خرید و فروش قرار می گیرد. رنگ شفاف این نوع محصولات نشان دهنده این است که ناخالصی های کمتری در آنها وجود دارد و ذرات تنظیم شده آنها در برابر ضربه و دمای پایین مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد.

این نوع محصولات از نظر دانه بندی کاملاً یک شکل هستند و به صورت یکنواخت به فروش می رسند. در تولید گرانول بازیافتی بادی بیرنگ از دستگاه ها و تجهیزات مربوط به خطوط تولیدی رشته ای استفاده می‌ شود و همین امر باعث شده است که این محصولات از کیفیت و قیمت عالی برخوردار باشند.به کمک گرانول های بازیافتی بادی بیرنگ می توان گرانول های بادی رنگی را نیز تولید کرد و این یکی دیگر از مهم‌ ترین مزیت ها و مشخصات قابل توجه این محصولات می باشد.

شایان ذکر است که تفاوت بسیار زیادی بین گرانول بازیافتی بازی بی رنگ و گرانول های تولید شده به کمک مواد اولیه وجود ندارد. به نحوی که برخی از خریداران قطعا نمی‌ تواند این دو محصول را از یکدیگر تشخیص دهند. تنها تفاوت عمده این ترکیبات در قیمت آنها دیده می‌ شود. به نوعی که گرانول های بازیافتی با حداقل قیمت ارائه می گردند.

شرکت ما به تمامی کسانی که نیاز به گرانول های بازیافتی بادی بی رنگ دارند، این اطمینان را می دهد که می‌ توانند مرغوب ترین نوع گرانول را از مجموعه اورال شیمی درخواست نمایند. قابل ذکر است که تمامی گرانول های تولید شده در اورال شیمی با بهترین بسته بندی ها و قیمت های کاملا منصفانه ارائه می گردد.

چقدر این مطالب برای شما مفید بود؟

برای افزایش کیفیت محتوای سایت لطفا رای دهید

میانگین آرا: 0 / 5. تعداد آرا: 0

شما هنوز رای نداده اید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

روابط عمومی اورال شیمی