قیمت فروش گرانول کربنات کلسیم

0
(0)

قیمت فروش گرانول کربنات کلسیم بستگی به مواد پتروشیمی و افزودنی ها مورد استفاده و نوع پودر های معدنی مورد استفاده در تولید محصولات و نحوه فعالیت شرکتهای تولید کننده دارد چرا که فرایند های متنوعی برای تولید این محصولات در اختیار تولیدکنندگان قرار دارد و آنها می توانند بر اساس استاندارد های تعریف شده در بین کشور های بین المللی تولید و عرضه محصولات را به انجام برسانند.

قیمت فروش گرانول کربنات کلسیم

مشخصات گرانول کربنات کلسیم

گرانول کربنات کلسیم ترکیب خاصی از این ترکیبات معدنی و مواد پتروشیمی است که به دلیل سهولت استفاده و جابجایی راحت و برای کاهش هزینه های تولیدی در بین تولیدکنندگان محصولات پلاستیکی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. از مهمترین مشخصات گرانول کربنات کلسیم می توان به رنگ سفید این محصولات اشاره کرد.

این ترکیبات پلیمری به شیوه های خاصی تولید می گردند و در واقع بهترین و با کیفیت ترین آنها دارای رنگ سفید شفاف می باشد. از گرانول کربنات کلسیم در تولید محصولات پلاستیکی به عنوان بهترین پرکننده استفاده می شود.  اندازه استفاده از گرانول یا مستربچ کربنات کلسیم نیز تفاوت بسیار زیادی در تولید محیولات ایجاد می نماید به نوعی که در هر یک از صنایع وابسته از اندازه های مختلف این محصولات استفاده می شود.

مشخصات گرانول کربنات کلسیم اورال شیمی

فروش گرانول کربنات کلسیم

فروش گرانول کربنات کلسیم به صورت کیسه های ۲۵ کیلویی انجام می پذیرد چرا که این محصولات جزو رایج ترین مواد اولیه هستند که در صنایع مختلف مورد استفاده واقع می شوند. برای تولید گرانول های کربنات کلسیم معمولاً از فرایند های رشته ای استفاده می شود و این محصولات به عنوان رایج ترین مواد اولیه در خطوط تولیدی محصولات پلاستیکی به کار گرفته می شوند. فروش گرانول یا مستربچ کربنات کلسیم همچنین توسط شرکت های مختلفی انجام می پذیرد که مجموعه اورال شیمی یک مجموعه تولید کننده در این زمینه است و به صورت کاملاً تخصصی تولید این محصولات را به انجام می رساند.

گرانول کربنات کلسیم در مقایسه با پودر های میکرونیزه این محصولات فرآیند های تولیدی راحت تری دارد. به همین دلیل به عنوان ارزان قیمت ترین ماده افزودنی در بین صنعتگران مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این موضوع همان طور که اشاره کردیم گرانول‌ های کربنات کلسیم در مقایسه با پودر ها راحت‌ تر استفاده می ‌شوند و برای کارکنان در محیط کار مشکلات تنفسی ایجاد نمی کنند. به همین دلیل بازار فروش آنها بسیار گسترده است. جابجایی و نگهداری گرانول‌ های کربنات کلسیم در مقایسه با پودر های میکرونیزه این محصولات راحت تر می باشد و این مورد یکی دیگر از مهمترین دلایل کاربرد این محصولات در بسیاری از صنایع می باشد.

فروش گرانول کربنات کلسیم

صادرات گرانول کربنات کلسیم پرکننده

امروزه صادرات گرانول کربنات کلسیم که به نام کامپاند پرکننده یا فیلر شناخته می شود که در تولید انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف استفاده می شود خواهان بسیار زیادی پیدا کرده است .یکی از دلایلی که باعث شده بیشتر تاجران و کارخانه دارها برای خرید این گرانول (کامپاند) کربنات کلسیم caco3 از ایران اقدام کنند ۱-قیمت مناسب گرانول کربنات کلسیم در قبال استفاده از مواد پتروشیمی onگرید و دلیل دوم  استفاده از بهترین پودر های معدنی کربنات کلسیم که از معدن های داخل ایران استخراج شده و این پودر ها در مش بالا تولید شده و در تهیه کامپاند های پر کننده کربنات کلسیم مورد استفاده قرار می گیرد تا قیمت محصول اولیه را کاهش دهد که وجود پودر معدنی کربنات کلسیم و تولید آن با مش بالا در داخل ایران یک مزیت برای ما حساب می شود و قیمت تولید کامپاند ها را کاهش می دهد .

با توجه به تولید انواع مواد پلیمری توسط پتروشیمی های داخل ایران که یک امتیاز برای مجموعه صنعتی اورال شیمی و دیگر کارخانجات تولیدی گرانول های پلیمری می باشد همچنین قیمت مناسب مواد پلیمری موجود در بازار ایران سبب شده تا تاجران و صاحبان صنایع کشور های همسایه و خاور میانه برای خرید انواع مواد اولیه پلیمری به صورت گرانول و یا کامپاند با کشور ایران همکاری کنند.

مجموعه صنعتی اورال شیمی در زمینه تولید انواع ترکیبات پلیمری و کامپاند های مهندسی و مستربچ های رنگی و افزودنی با استفاده از فناوری روز دنیا توانسته است محصولات خود را به خارج از کشور صادر کرده و به دست صاحبان صنایع برساند و در تولید محصولات با کیفیت نقش بسزایی را ایجاد کند. اینک برای ارتباط با مجموعه اورال شیمی با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید تا در زمینه مشاوره و فروش محصولات تولیدی شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند تا مجموعه اورال شیمی در تولید محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه شما سهیم باشد.

 

چقدر این مطالب برای شما مفید بود؟

برای افزایش کیفیت محتوای سایت لطفا رای دهید

میانگین آرا: 0 / 5. تعداد آرا: 0

شما هنوز رای نداده اید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

روابط عمومی اورال شیمی