قیمت کامپاند کربنات کلسیم

0
(0)

قیمت کامپاند کربنات کلسیم در مجموعه اورال شیمی به واسطه فعالیت این مجموعه به صورت کاملاً شفاف، مناسب و عادلانه اعلام می گردد. کامپاند کربنات کلسیم یک ترکیب بسیار پرکاربرد در صنعت پلاستیک است که با هدف افزایش ثبات و مقاومت محصولات نهایی به کار گرفته می شود.

قیمت کامپاند کربنات کلسیم

تولید کامپاند کربنات کلسیم

کامپاند ها در واقع محصولاتی هستند که به شکل گرانول تولید و عرضه می گردند و معمولاً در تولید محصولات پلیمری مختلف قابل استفاده می باشند. مهمترین مرحله در تولید کامپاند ها مرحله ذوب کردن این محصولات است که به کمک دستگاه اکسترودر انجام می شود. در تولید انواع کامپاند ها مخصوصاً کامپاند کربنات کلسیم در ابتدا تمامی پلیمر های پایه و افزودنی‌ های شیمیایی با یکدیگر به صورت ترکیبی مخلوط شده و در مرحله بعد وارد دستگاه اکسترودر می ‌شوند. در این مرحله فرایند ذوب شدن انجام می پذیرد. بعد از این مرحله باید مواد مذاب به سرعت سرد شوند. این مواد با این هدف وارد سیستم های خنک کننده شده و بعد از کاهش دما معمولاً سرد شده و به صورت جامد از دستگاه خارج می شوند. این کامپاند های تولید شده به راحتی در اندازه دلخواه مشتریان قابل برش می باشند. کامپاند های کربنات کلسیم تولید شده در کارخانه حتماً باید در شرایط دمای خاصی نگهداری شوند، در غیر این صورت کیفیت و خواص آنها دچار اختلالاتی می‌ شود و باید مجدداً فرایند ذوب کردن آن انجام پذیرد. شایان ذکر است که در تولید کامپاند ها از انواع مختلف پلیمر و مواد افزودنی استفاده می شود و در واقع نوع پلیمر مصرفی به اینکه چه میزان از مواد افزودنی در تولید محصولات به کار گرفته شده است جزو مهمترین عواملی هستند که بر روی کیفیت کامپاند ها تاثیر می گذارند.

تولید کامپاند کربنات کلسیم

کاربرد کامپاند کربنات کلسیم پر کننده در صنعت

کامپاند کربنات کلسیم در تولید انواع فیلم های پلیمری و صنایع ظروف یکبار مصرف و بسته بندی و قطعات پلاستیکی تزریقی و بادی اعم از قطعات الکتریکی و قطعات خودرویی و قطعات لوازم خانگی و اسباب بازی و لوله های اب رسانی و صنعت گونی بافی و روکش کابل های سیم و صنعت ساختمان سازی مثل پروفیل های پنجره دوجداره و  …. استفاده می شود که مجموعه صنعتی اورال شیمی با تکیه بر دانش و تکنولوژیی روز دنیا با کمک مهندسان متخصص با استفاده از مواد پلیمری onگرید و افزودنی های پلیمری در تولید انواع گرید کامپاند کربنات کلسیم و تالک  و مستربچ های پلیمری رنگی و مهندسی فعالیت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی و مشاوره در زمینه تولید بهتر محصولات با کارشناسان مجموعه اورال شیمی تماس حاصل فرمایید

کاربرد کامپاند کربنات کلسیم پر کننده در صنعت

فروش کامپاند کربنات کلسیم

فروش کامپاند کربنات کلسیم به صورت مستقیم و سفارشی توسط مجموعه اورال شیمی انجام می پذیرد و تمامی صنعتگران می ‌توانند در این بیان نیاز خود را تامین کرده و از مزیت های این محصولات افزودنی نهایت بهره را ببرند. مستربچ کربنات کلسیم در صنعت به جای مواد اولیه با پایه پلیمری استفاده می شود. در برخی از صنایع تزریق پلاستیک به راحتی نمی ‌توان از کامپاند یا مستربچ استفاده کرد و به همین دلیل تولید کنندگان برای جلوگیری از افت کیفیت محصولات نهایی از کامپاند های پلیمری استفاده می‌ نمایند. کامپاند ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر هستند و هزینه ‌های تمیز کاری در زمان استفاده از آنها حذف می شود.

چقدر این مطالب برای شما مفید بود؟

برای افزایش کیفیت محتوای سایت لطفا رای دهید

میانگین آرا: 0 / 5. تعداد آرا: 0

شما هنوز رای نداده اید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

روابط عمومی اورال شیمی