قیمت گرانول پلی اتیلن بادی پتروشیمی

0
(0)

قیمت گرانول پلی اتیلن بادی پتروشیمی متاثر از اندازه، رنگ و شکل این ترکیبات می باشد. البته گرانول ‌های پلی اتیلن بادی یک نمونه از گرانول های پلی اتیلن موجود در صنایع پتروشیمی هستند که معمولاً به صورت رشته ای تولید شده و سایز رشته های آنها یکسان و یک اندازه می باشد.

قیمت گرانول پلی اتیلن بادی پتروشیمی

گرانول پلی اتیلن بادی

به اجرت می‌ توان گفت گرانول پلی اتیلن بادی جزو پرمصرف ترین ترکیبات پلاستیکی در صنایع تولیدی جهان است. از ویژگی ‌های خاص این ترکیبات می توان به مقاومت بالای آن ها در برابر مواد اسیدی و تنش های شیمیایی اشاره کرد. بر مبنای همین پارامتر از این ترکیبات در تولید بطری های نگهدارنده سوخت مانند بنزین، روغن موتور خودرو، گازوئیل و نفت استفاده می گردد. گرانول های پلی اتیلن بادی در برابر نور خورشید نیز دوام بالایی دارند.

یکی از عوامل تعیین خواص و کیفیت انواع گرانول های پلی اتیلن بادی ساختار مولکولی این محصولات می باشد. بنابراین طیف کاربری این محصولات در صنایع حساب مخصوص در تولید لوله های انتقال آب فشار قوی و وسایل پلاستیکی کوچک بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

گرانول پلی اتیلن بادی

گرانول پلی اتیلن بادی پتروشیمی

در حرفه های تولید محصولات پلاستیکی طیف وسیعی از ابزارهای پلاستیکی تولید می گردند که منشا تولید آنها انواع گرانول های پلی اتیلن هستند.  این ترکیبات به واسطه خواص فیزیکی و شیمیایی در صنعت پتروشیمی نیز کاربرد بالایی دارند. و زمانی که مسئله دقت در میان باشد این محصولات با بالاترین درجه خلوص مورد استفاده قرار می گیرند.

گرانول های پلی اتیلن بادی در واقع فراورده هایی از پلیمرهای پلی اتیلن هستند که در تولید محصولات متنوع به کار گرفته می ‌شوند.  به عنوان مثال گرانولهای سبک، گرانول های خطی، گرانول های سنگین نمونه های متفاوتی از این محصولات هستند که هر کدام نیز انواع مختلفی دارند. شایان ذکر است که در تولید محصولات پلاستیکی و ظرف های غذا که باید مقاومت بالایی داشته باشند، از انواع گرانول های سنگین استفاده می شود.

کارخانه تولید کننده گرانول پلی اتیلن

قیمت گرانول پلی اتیلن بادی پتروشیمی

معتبرترین کارخانه تولید کننده گرانول پلی اتیلن در ایران مجموعه اورال شیمی می باشد. این مجموعه تولید کننده در سال ‌های اخیر با بهینه سازی خطوط تولیدی خود توانسته است، به جلب توجه مشتریان بسیار زیادی برسد. و در حال حاضر انواع این محصولات را در گرید های مختلف برای استفاده در صنایع متنوع ارائه می‌ نماید.  اگر جزو خریداران انواع گرانول پلی اتیلن در ایران هستید حتما از این کارخانه تولید کننده خرید نمایید تا بتوانید در خطوط تولیدی خود محصولات باکیفیتی را مورد استفاده قرار دهید.

چقدر این مطالب برای شما مفید بود؟

برای افزایش کیفیت محتوای سایت لطفا رای دهید

میانگین آرا: 0 / 5. تعداد آرا: 0

شما هنوز رای نداده اید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

روابط عمومی اورال شیمی