قیمت گرانول کربنات کلسیم گرید فیلم

4.8
(26)

معیار های تاثیر گذار در تعیین قیمت گرانول کربنات کلسیم گرید فیلم برای خریداران عمده این محصولات حائز اهمیت می باشد و آنها از این طریق می توانند با برآورد هزینه های تولیدی و کیفیت این محصولات، خرید موفقیت آمیزی را تجربه نمایند. گرانول کربنات کلسیم گرید فیلم در گروه ارزان قیمت ترین پیگمنت ها و رنگدانه های سفید دسته بندی می شود که به دلیل بالا بودن استحکام در تولید محصولات پلاستیکی از آنها استفاده می شود.

قیمت گرانول کربنات کلسیم گرید فیلم

گرانول کربنات کلسیم گرید فیلم

گرانول کربنات کلسیم گرید فیلم به عنوان فیلر در تولید محصولات پلاستیکی استفاده می شود همان طور که می دانید تولید محصولات پلاستیکی در حال حاضر از رشد چشمگیری برخوردار شده و روش ها و فرمول های مختلفی به فرایند های تولید این محصولات اضافه شده است. گرانول ها جزو مهمترین مواد افزودنی هستند که در صنعت تولید پلاستیک به کار گرفته تا کیفیت محصولات پلاستیکی را بهبود بخشند.

گرانول کربنات کلسیم به دلیل رنگ سفید یکی از بهترین مواد افزودنی در این میان است و به عنوان یک پیگمنت ارزان قیمت در این زمینه به کار گرفته می شود. این محصول در تولید انواع فیلم های پلیمری با بالاترین درجه خلوص مورد بهره‌ برداری قرار می ‌گیرد. برای تولید گرانول کربنات کلسیم گرید فیلم از دستگاه ها و تجهیزات به روز و مدرن استفاده می شود چرا که در کیفیت محصولات اندازه دانه بندی، توزیع یکنواخت ذرات کربنات کلسیم و شاخصه پخش مناسب در پلیمر های پایه تاثیر گذار می باشد.

کاهش قیمت تمام شده در محصولات فیلمی مهمترین دلیل استفاده از گرانول کربنات کلسیم است. این ترکیبات همچنین باعث افزایش استحکام و مقاومت محصول در برابر پاره شدن می شوند و به حفظ خصوصیات مکانیکی و ظاهری فیلم های پلیمری کمک زیادی می نمایند.

مشخصات گرانول کربنات کلسیم

از مهمترین مشخصات گرانول کربنات کلسیم می توان به شکل ظاهری این محصولات اشاره کرده که به واسطه همین امر در حال حاضر از آنها استفاده های بسیار زیادی می شود. سهولت در استفاده از گرانول های کربنات کلسیم به جای پودر کربنات کلسیم جزو مهم ‌ترین اولویت هایی است که در سال ‌های اخیر کاربرد این محصول را نمایان ساخته است.

برای تولید گرانول کربنات کلسیم هم از مواد اولیه دست اول استفاده می شود و هم از مواد بازیافتی در تولید آنها استفاده می گردد که در هر یک از این شرایط مشخصات گرانول تولید شده با یکدیگر تفاوت های بسیار زیادی دارد. از دیگر مشخصات گرانول یا کامپاند کربنات کلسیم می توان به رنگ سفیدی محصولات اشاره کرد که در واقع به عنوان بهترین پر کننده در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. رنگ سفید کربنات کلسیم شرایطی را برای استفاده از این محصولات در صنایع تولید رنگ و پلاستیک ، به جای رنگدانه سفید مهیا ساخته است.

مشخصات گرانول کربنات کلسیم

قیمت گرانول کربنات کلسیم

قیمت گرانول کربنات کلسیم در بین شرکت های تولید کننده و توزیع کننده بسیار متفاوت اعلام می گردد و دلیل این امر تفاوت روش های تولید این محصولات در بین کمپانی های فعال در این میان می باشد. در هر صورت می ‌توان گفت قیمت گرانول کربنات کلسیم بسیار مناسب و عادلانه است و یکی از مهمترین دلایل به کارگیری محصولات در صنایع تولید انواع فیلم های پلیمری و محصولات پلاستیکی هم همین مورد می باشد. این گرانول ها در نهایت باعث کاهش قیمت و افزایش وزن پلیمر ها می شوند.

میزان کربنات کلسیم که در تولید انواع گرانول به کار گرفته می شود، بستگی به کاربرد گرانول دارد و معمولاً بین ۵۰ تا ۶۰ درصد مواد اولیه در این میان قابل تغییر هستند و این پارامتر هم می ‌تواند در تعیین قیمت نهایی این محصولات تاثیر داشته باشد. اگر جزو خریداران انواع گرانول کربنات کلسیم هستید مراجعه به مجموعه اورال شیمی برای شما مشتریان گرامی بهترین گزینه می باشد و شما از این طریق می ‌توانید به خرید محصولات با بالاترین کیفیت دسترسی داشته باشید.

چقدر این مطالب برای شما مفید بود؟

برای افزایش کیفیت محتوای سایت لطفا رای دهید

میانگین آرا: 4.8 / 5. تعداد آرا: 26

شما هنوز رای نداده اید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

روابط عمومی اورال شیمی