مستربچ کربنات کلسیم پایه پلی اتیلن و پلی پروپیلن

0
(0)

مستربچ کربنات کلسیم پایه پلی اتیلن و پلی پروپیلن به عنوان یک پر کننده در صنایع پلیمری به کار گرفته می شود و باعث می گردد که کیفیت محصولات پلیمری افزایش یابد. این ترکیبات همچنین با تأثیر در افزایش حجم محصولات تولیدی در نهایت کاهش قیمت تولیدات را ایجاد می کنند.

مستربچ کربنات کلسیم پایه پلی اتیلن و پلی پروپیلن

مستربچ کربنات کلسیم چیست ؟

مستربچ کربنات کلسیم Caco3 یا به اصطلاح دقیق کامپاند کربنات کلسیم به عنوان پرکننده یا ارزان کننده در تولید محصولات پلاستیکی شناخته شده است و طبق گرید پلیمری و درصد کربنات در صنعت پلاستیک مورد استفاده قرار می گیرد.

مستربچ Caco3 از ۳ جز اساسی تشکیل شده است ۱-مواد پتروشیمی در گرید های گوناگون شامل پلی اتیلن یا پلی پروپیلن یا پلی استایرن و ….  ۲- افزودنی های شیمیایی ۳-پودر میکرونیزه کربنات کلسیم که ۲۰ الی ۸۰ درصد از پودر معدنی Caco3 در تولید مستربچ استفاده می شود.

کیفیت مستربچ کربنات کلسیم به کیفیت مواد پتروشیمی مورد استفاده در تولید مستربچ  یعنی استفاده از مواد پلیمری on گرید به جای off گرید و پودر میکرونیزه کربنات کلسیم و افزودنی های کمک فرایندی مورد استفاده در تولید مستربچ می باشد. موارد دیگری هم در تولید با کیفیت مستربچ تاثیر دارد از جمله دستگاه مخلوط مواد با هم در اکسترودر که تاثیر بسزایی در تولید باکیفیت مستربچ را دارد .

مجموعه اورال شیمی با استفاده از مواد پلیمری on گرید و پودر میکرونیزه Caco3 با مش بالای ۲۵۰۰ و مواد کمک فرایندی درجه یک یکی از بهترین مستربچ های کربنات کلسیم آدامسی را تولید می کند که این مستربچ ها در تولید فیلم های پلیمری و قطعات تزریقی و الکترونیکی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

کارخانه تولید مستربچ کربنات کلسیم پایه پلی اتیلن

در کارخانه تولید مستربچ کربنات کلسیم پایه پلیمری باید از دستگاه ها و تجهیزات ویژه، به روز و منحصر به‌ فردی استفاده گردد تا تولید این محصولات بر اساس استاندارد های تعریف شده در بین صنعتگران وابسته انجام پذیرد.  مستربچ ها معمولاً بر اساس فرایند هایی با نام پیوسته و یا بچ تولید می گردند. تفاوت هایی بین این دو روش تولیدی وجود دارد که تولیدکنندگان برتر با در نظر گرفتن معیار های تاثیرگذار در کیفیت محصولات نهایی یکی از دو روش را انتخاب و در نهایت تولید این محصولات را  انجام می دهند. مهمترین تفاوت بین این دو روش در میزان اتوماسیون و مقیاس تولید محصولات نهایی می باشد.

بر اساس تجربیات به دست آمده در فرایند پیوسته با کمترین دخالت دست محصولات در حجم های بزرگ تولید می گردند. در صورتی که در فرایند های بچ به نیروی انسانی بیشتری نیاز است و معمولا محصولات در مقیاس های کمتری تولید و عرضه می گردند.

در روش های پیوسته از دستگاه های اکسترودر مجهز به فیلتر های وزنی کمک گرفته می ‌شود و در این شرایط مواد پلیمری و افزودنی ها که دارای شکل جامد هستند با نسبت های مشخص به صورت پیوسته وارد دستگاه می شوند و بعد از ذوب شدن و مخلوط شدن از دستگاه خارج می شوند. در مرحله بعد فرایند های سرد کردن مذاب، گرانول سازی و خشک کردن محصولات انجام می پذیرد و در نهایت محصولات تولید شده بسته بندی و برای عرضه در بازار های هدف آماده می شوند.

کارخانه تولید مستربچ کربنات کلسیم پایه پلیمری

 تولید مستربچ کربنات کلسیم پایه سفارشی

همان طور که در مبحث قبل اشاره کردیم تولید مستربچ کربنات کلسیم بر پایه پلیمر های متفاوتی انجام می ‌پذیرد و از روش های متفاوتی در این زمینه کمک گرفته می ‌شود. در راستای همین امر تولیدکنندگان برتر این محصولات در یک ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان واقعی قرار گرفتند تا بتوانند مستربچ کربنات کلسیم پایه سفارشی را برای آنها تولید نمایند.

یکی از بزرگترین و معتبرترین کارخانه های تولید کننده در این میان با نام تجاری اورال شیمی محصولات تولیدی خود را ارائه می نماید و متقاضیان می‌ توانند در ارتباط با مشاورین شرکت خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایند. تولیدات مجموعه اورال شیمی بر اساس استاندارد های جهانی بوده است و از کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشند.

 تولید مستربچ کربنات کلسیم پایه سفارشی

 قیمت فروش مستربچ کربنات کلسیم پایه پلی اتیلن و پلی پروپیلن

قیمت فروش مستربچ کربنات کلسیم پایه پلی اتیلن و پلی پروپیلن یک مسئله بسیار مهم برای فعالان در صنایع تولید پلیمر ها می باشد که هزینه های تولیدی محصولات را در نظر گرفته و در نهایت در صورت مقرون به صرفه بودن فرآیند های تولید، این محصولات را در حجم های وسیع خرید می نمایند. قیمت فروش مستربچ کربنات کلسیم پایه پلیمری با تنوع بسیار زیادی روبرو می باشد چرا که این محصولات به کمک مواد اولیه با کیفیت های متفاوت تولید می گردند و این مهمترین پارامتر تفاوت قیمتی آنها در بازار می باشد.

مستربچ کربنات کلسیم پایه پلیمری در واقع همان محصولات تولید شده به کمک پایه های پلیمری همچون پلی اتیلن و پلی پروپیلن  و همچنین پودر های میکرونیزه کربنات کلسیم در کنار سازگار کننده ها با کیفیت های متفاوت می باشند که مواد اولیه گفته شده برای این محصولات با تنوع بسیار زیادی ارائه می ‌گردند و تولیدکنندگان می ‌توانند بر اساس تجهیزاتی که در خطوط تولیدی خود دارند و استاندارد هایی که از آنها تبعیت می نمایند، در نهایت به انتخاب مواد اولیه پرداخته و تولید این محصولات را با قیمت های متفاوت به انجام برسانند.

چقدر این مطالب برای شما مفید بود؟

برای افزایش کیفیت محتوای سایت لطفا رای دهید

میانگین آرا: 0 / 5. تعداد آرا: 0

شما هنوز رای نداده اید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

روابط عمومی اورال شیمی