مستربچ کربنات کلسیم پرکننده پلیمری

0
(0)

مستربچ کربنات کلسیم پرکننده پلیمری ارزان قیمتی برای فعالان در صنعت پلاستیک و صنعت تولید محصولات پلیمری می باشد. این تولیدات به کمک بهترین پودر های معدنی کربنات کلسیم تولید می ‌شوند و به واسطه همین مواد اولیه باکیفیت از قیمت فروش مناسبی برخوردار می باشند.

مستربچ کربنات کلسیم پرکننده پلیمری

موارد مصرف مستربچ کربنات کلسیم پلیمری

موارد مصرف مستربچ کربنات کلسیم پرکننده پلیمری بسیار گسترده می باشد و می توان گفت در حال حاضر این تولیدات در صنعت پلاستیک به عنوان یکی از با اهمیت ترین پرکننده ها و فیلر ها قابل توجه می باشند. به صورت کلی می ‌توان گفت موارد مصرف Calcium carbonate masterbatch در تولید قطعات تزریقی و بادی، در صنعت گونی بافی، در صنعت بسته‌ بندی، در صنعت تولید انواع فیلم های پلیمری دیده می شود.

جالب است بدانید دلایل بسیار زیادی برای مصرف و به کارگیری مستربچ کربنات کلسیم در صنایع گفته شده دیده می شود. یکی از مهمترین آنها سازگاری این محصولات با محیط زیست می باشد. همان ‌طور که می ‌دانید کربنات کلسیم در صنعت دارویی و غذایی به کار گرفته می‌ شود و همین پارامتر به راحتی ثابت می کند که کربنات های موجود در طبیعت اصلاً برای انسان و محیط زیست خطرناک نمی باشند.

علاوه بر این موضوع کربنات کلسیم زیست تخریب پذیر است و به همین دلیل افزایش کربنات کلسیم در صنعت پلاستیک باعث کاهش مدت زمان لازم برای تجزیه پلاستیک ها می شود و هر چقدر مصرف کربنات کلسیم در این صنعت بیشتر شود، به واسطه آن از پلاستیک کمتری استفاده می گردد و این مسئله اهمیت اساسی برای دوستداران محیط زیست دارد.

موارد مصرف مستربچ کربنات کلسیم پلیمری

خط تولید مستربچ کربنات کلسیم (caco3)

در خط تولید مستربچ کربنات کلسیم caco3 پرکننده پلیمری باید از دستگاه ها و تجهیزاتی با عملکرد سریع استفاده شود چرا که کیفیت محصولات نهایی به همین مورد بستگی دارد. کیفیت مستربچ پرکننده کربنات کلسیم مستقیم وابسته به یکنواخت و درصد مناسب افزودنی ها یا پیگمنت ها در خطوط تولید می باشد و این فعالیت تنها در صورتی امکان‌ پذیر است که از بهترین دستگاه ها برای اختلاط مواد اولیه پودری استفاده شود.

شایان ذکر است که در خط تولید مستربچ کربنات کلسیم از دستگاه‌ های اکسترودر با این هدف استفاده می شود. بهترین دستگاه های اکسترودر، مخلوط مواد پودری را به بهترین شکل ممکن انجام می ‌دهند و همین باعث می شود که در نهایت محصول تولید شده از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار باشد.

یکی دیگر از مهمترین عوامل تعیین کننده کیفیت مستربچ یا کامپاند کربنات کلسیم رعایت بهداشت در زمان تولید این محصولات می باشد و این فاکتور زمانی که از دستگاه های اتوماتیک بدون دخالت نیروی انسانی استفاده گردد، مهیا می شود. در راستای همین امر می ‌توان گفت شرکت‌ های موفق به تولید مستربچ کربنات کلسیم می شوند که از به روزترین و بهینه ترین خطوط تولیدی استفاده می نمایند.

قیمت مستربچ کربنات کلسیم به چه عواملی بستگی دارد

قیمت مستربچ کربنات کلسیم به چه عواملی بستگی دارد

عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت مستربچ یا کامپاند کربنات کلسیم بسیار زیاد می باشد چرا که این محصولات بر پایه دو جزء اصلی تولید می گردند و بهترین پودر های کربنات کلسیم به عنوان جزء اصلی و همچنین از پلیمر های پایه همچون پلی اتیلن و پروپیلن در تولید محصولات استفاده می گردد و همین باعث می گردد که قیمت نهایی این محصولات با یکدیگر تفاوت های بسیار زیادی داشته باشد.

یکی دیگر از مهمترین عوامل وابسته به تعیین قیمت کامپاند کربنات کلسیم درصد کربنات کلسیم موجود در مستربچ های تولید شده در آخرین خط تولیدی می باشد. یعنی هر چق در درصد خلوص کربنات کلسیم در محصولات نهایی بیشتر باشد، مستربچ کیفیت بالاتری داشته و در نهایت قیمت آن هم بالاتر می‌ رود.

اندازه و مش کربنات کلسیم یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت نهایی این محصولات است معمولا برای تولید بهترین مستربچ کربنات کلسیم از ریزترین پودر های میکرونیزه کربنات کلسیم استفاده می گردد و همین پارامتر در نهایت باعث می ‌شود که قیمت محصولات نهایی متفاوت اعلام شود .علاوه بر تمامی موارد گفته شده می توان عرض کرد که نام برند و شرکت تولید کننده این محصولات نیز جزو عوامل تاثیر گذار در قیمت آن ها می باشد که در حال حاضر بزرگترین شرکت های تولید کننده بهترین محصولات را با حداقل قیمت در این میان ارائه می نمایند.

مجموعه اورال شیمی یکی از بهترین شرکت های تولیدی در این میان است که حداقل قیمت را بر روی عرضه محصولات خود درج نموده است.

چقدر این مطالب برای شما مفید بود؟

برای افزایش کیفیت محتوای سایت لطفا رای دهید

میانگین آرا: 0 / 5. تعداد آرا: 0

شما هنوز رای نداده اید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

روابط عمومی اورال شیمی