کارخانه تولید مستربچ کربنات کلسیم

0
(0)

کارخانه تولید مستربچ کربنات کلسیم با نام تجاری اورال شیمی به صورت تخصصی اقدامات خود را به انجام می ‌رساند و انواع مستربچ کربنات کلسیم را بر پایه پلیمر های پایه متفاوت و افزودنی ‌های شیمیایی مناسب تولید و ارائه می نماید.

کارخانه تولید مستربچ کربنات کلسیم

تولید مستربچ کربنات کلسیم caco3

تولید مستربچ کربنات کلسیم caco3 در اورال شیمی به صورت تخصصی و با بکارگیری خطوط تولیدی مجزا و پیشرفته انجام می پذیرد. در تولید این محصولات پیشرفته اکسترودر های دو مارپیج برای تولید انواع مستربچ های فیلر استفاده می شوند. استفاده از دستگاه های اکسترودر دو مارپیچ موازی در این میان باعث می شود که مواد اولیه بعد از اختلاط، خشک وارد دستگاه شده و بعد از ذوب پودر کربنات کلسیم با آنها اضافه می ‌شود.

پلیمرهای پایه باعث می ‌شوند که کیفیت محصول به صورت چشمگیری افزایش پیدا نماید. برای به دست آوردن این اهمیت مجموعه اورال شیمی از افزودنی های سازگار کننده نیز در این میان استفاده می نماید. در هر صورت می توان گفت مستربچ caco3 تولید شده در مجموعه اورال شیمی از کیفیت و قیمت فوق العاده عالی برخوردار می باشد.

تولید مستربچ کربنات کلسیم caco3

قیمت فروش انواع گرید مستربچ کربنات کلسیم

در تولید انواع گرید مستربچ کربنات کلسیم از پودر کربنات کلسیم به عنوان بهترین ماده اولیه همراه با پلیمرهای پایه مانند پلی اتیلن و پلی پروپیلن استفاده می ‌شود که تفاوت کیفیت این مواد اولیه تمامی در تعیین قیمت این محصولات تاثیر دارند و در واقع قیمت انواع کامپاند کربنات کلسیم توسط واحدهای تولیدکننده به صورت فنی بر اساس بررسی کیفیت تک تک مواد اولیه مشخص می گردد.

انواع مستربچ (کامپاند) کربنات کلسیم دارای کاربرد های فراوانی در زمینه تولید محصولات پلاستیکی هستند و در واقع استفاده از آنها باعث بهبود فرآیندهای تولید و استفاده بهینه از انرژی می شود چرا که با به کارگیری این مستربچ ها سرعت تولید محصولات کاهش یافته و استفاده بهینه از انرژی می شود. علاوه بر این موضوع کربنات کلسیم مورد استفاده در تولید مستربچ های کربنات کلسیم منشأ طبیعی و معدنی دارد و در واقع استفاده از این محصول در صنعت پلاستیک سازی باعث می شود که آسیب کمتری به محیط زیست وارد شود چرا که این ترکیبات در نهایت قابلیت تجدید پذیری را دارند.

شایان ذکر است که قیمت انواع مستربچ کربنات کلسیم در مجموعه اورال شیمی مناسب اعلام می گردد و متقاضیان می توانند با در نظر گرفتن این مورد خرید خود را از این مجموعه تکمیل کنند.

چقدر این مطالب برای شما مفید بود؟

برای افزایش کیفیت محتوای سایت لطفا رای دهید

میانگین آرا: 0 / 5. تعداد آرا: 0

شما هنوز رای نداده اید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

روابط عمومی اورال شیمی