کارخانه تولید گرانول کربنات کلسیم

5
(1)

با وجود فعالیت شرکت ها و کارخانه های مختلف در زمینه تولید گرانول های پلیمری دسترسی به معتبر ترین و مجهزترین کارخانه تولید گرانول کربنات کلسیم و انواع کامپاند های پلیمری و مستربچ های رنگی در گرید های مختلف گزینه قابل توجهی برای خریداران عمده می باشد و آنها از این طریق می توانند به محصولاتی با کیفیت بالاتر و قیمت مناسبت دسترسی داشته باشند.

کارخانه تولید گرانول کربنات کلسیم

کارخانه گرانول کربنات کلسیم

مجهزترین کارخانه تولید گرانول کربنات کلسیم متعلق به مجموعه اورال شیمی است که با استفاده از تجهیزات و فناوری روز دنیا و استفاده از مواد پتروشیمی on گرید و افزودنی های وارداتی و با انعطاف پذیری فوق العاده بالایی تولید محصولات را به اتمام می ‌رساند. گرانول کربنات کلسیم در حال حاضر جزو با کیفیت ترین مواد اولیه است که در خطوط تولید فیلم های پلیمری و انواع محصولات پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصولات به واسطه داشتن قیمت مناسب و سهولت در استفاده قابل توجه می باشند. برای تولید گرانول کربنات کلسیم به دستگاه ‌ها و تجهیزات به روز و پیشرفته نیاز است که مجموعه اورال شیمی با تأمین این دستگاه ها به راحتی توانسته است، تولید انواع گرانول کربنات کلسیم را در گرید های مختلف را به انجام برساند.

در مجموعه اورال شیمی مسئولیت پذیری پرسنل قابل توجه می باشد و خریداران می توانند محصولات سفارش داده شده را در همان زمان مقرر شده از این مجموعه تحویل بگیرند.

کارخانه تولید مستربچ کربنات کلسیم

خط تولید گرانول کربنات کلسیم

در خط تولید گرانول کربنات کلسیم از دستگاه ها و ماشین آلات ساده استفاده می ‌شود و معمولاً به روش رشته ای تولید محصولات انجام می پذیرد. در این خطوط تولیدی در ابتدا نوع گرانول با دیگر مواد اولیه ترکیب می شوند و این مواد خشک به وسیله دستگاهی به نام اکسترودر ذوب شده و به وسیله صافی های فلزی جداسازی می شود.

در اغلب موارد دستگاه هایی که در برای تولید گرانول کربنات کلسیم استفاده می شوند، از نمونه های دو مارپیچ موازی هستند و بعد از عبور از صافی می توان مواد به دست آمده را با پلی اتیلن و پروپیلن ترکیب کرد تا گرانول کربنات تولید شود. در این روش تولیدی پلی اتیلن  و پلی پروپیلن پایه تولیدی مواد اولیه هستند.

در خط تولید گرانول کربنات کلسیم از درصد های متفاوتی از کربنات کلسیم استفاده می‌ شود و این پارامتر می ‌تواند تعیین کننده کیفیت گرانول و نوع کاربرد آن باشد.

کارخانه تولید گرانول کربنات کلسیم

 قیمت کربنات کلسیم گرانول شده

گرانول کربنات کلسیم یا به عبارتی کربنات کلسیم گرانول شده شکل خاصی از کربنات کلسیم است که در حال حاضر کاربرد های فراوانی دارد و به عنوان بهترین و ارزان قیمت ترین پرکننده شناخته شده است. کیفیت گرانول کربنات کلسیم به موارد بسیار زیادی همچون رعایت بهداشت در زمان تولید محصولات بستگی دارد.

در تعیین کیفیت این محصولات نوع  مواد اولیه، مقاومت حرارتی آنها و وضعیت ظاهری و در نهایت شیوه بسته بندی محصولات تأثیرگذار است. این موارد تاثیر گذار در کیفیت کربنات کلسیم گرانول شده را می توان جزو عوامل تاثیر گذار در قیمت آن ها نیز دانست. به نوعی که در حال حاضر گرانول کربنات کلسیم در قیمت‌ های بسیار متفاوت و متغیر معرفی می گردد.

در هر صورت می ‌توان گفت قیمت کربنات کلسیم گرانول شده در ایران بسیار مناسب اعلام می شود چرا که شرایط ایده ‌آلی برای تولید این محصولات در اختیار صنعتگران قرار گرفته است. برای خرید بهترین گرانول کربنات کلسیم با نازلترین قیمت با مجموعه اورال شیمی در ارتباط باشید.

چقدر این مطالب برای شما مفید بود؟

برای افزایش کیفیت محتوای سایت لطفا رای دهید

میانگین آرا: 5 / 5. تعداد آرا: 1

شما هنوز رای نداده اید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

روابط عمومی اورال شیمی