ارزانترین مستربچ کربنات کلسیم پلیمری

4.6
(70)

ارزانترین مستربچ کربنات کلسیم پلیمری توسط مجموعه اورال شیمی به بازار های هدف ارائه می گردد. برای خرید بهترین محصولات شما مشتریان گرامی می توانید با این مرکز فروش عمده در ارتباط باشید. مستربچ کربنات کلسیم در عصر حاضر یک فیلر پر کننده برای استفاده در صنعت تولید پلیمر ها می باشد و از قیمت فروش مناسبی برخوردار است.

ارزانترین مستربچ کربنات کلسیم گرید پلیمری

ارزانترین مستربچ کربنات کلسیم (فیلر) گرید پلی اتیلن

ارزانترین مستربچ یا کامپاند کربنات کلسیم پلیمری (پرکننده) با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه و با هدف تسهیل در امر تولید برای صاحبان صنایع در مجموعه صنعتی اورال شیمی تولید می شود. در صنایع پلیمری در کنار پایه های پلیمری استفاده منطقی از انواع افزودنی ها و مواد کمکی دیده می‌ شود که پودر معدنی کربنات کلسیم به عنوان یک فیلر و پر کننده در این صنعت کاربرد های زیادی دارد. افزودن این پودر معدنی با گرید پلی اتیلن در صنعت تولید پلیمر ها باعث کاهش قیمت نهایی مواد اولیه و در نتیجه بهبود کیفیت تولیدات می شود. کربنات کلسیم در این صنعت جزو پرمصرف ترین ترکیبات معدنی است که می ‌تواند مزیت های فوق العاده بالایی را در این صنایع ایجاد نماید.

شایان ذکر است که ارزانترین فیلر، کربنات کلسیم است که در این صنعت جایگاه ویژه‌ ای را برای خود ایجاد کرده و استفاده از آن گردش مالی خوبی را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد.  جالب است بدانید کربنات کلسیم مورد استفاده در صنعت تولید پلیمر ها در نمونه‌ های پوشش دار شده یا کوتد معرفی می گردد که در مقایسه با نمونه های معمولی از کیفیت و فرآیند های تولیدی متفاوتی برخوردار است.

ارزانترین مستربچ کربنات کلسیم (فیلر) گرید پلی اتیلن

تولید مستربچ کربنات کلسیم پلیمری با مواد پتروشیمی onگرید

تولید مستربچ کربنات کلسیم پلیمری با مواد پتروشیمی onگرید قابل توجه اکثر صنعتگران قرار می‌ گیرد چرا که این محصولات در این شرایط دارای کیفیت فوق العاده بالایی هستند و به راحتی می ‌توانند در تولید انواع فیلم های شفاف و نیمه شفاف و به اصطلاح فیلم های نانو به کار گرفته شوند. استفاده از این کامپاند ها باعث افزایش استحکام بالا و همچنین افزایش قابلیت چاپ پذیری فیلم ها می گردد.

کامپاند (مستربچ) کربنات کلسیم از قیمت فروش مناسب برخوردار است و به واسطه همین پارامتر به عنوان یک محصول کاملا مقرون به صرفه در این صنعت شناخته شده است. در تولید مستربچ کربنات کلسیم پلیمری از مواد اولیه پتروشیمی به عنوان جزء پلیمری و پودر های میکرونیزه کربنات کلسیم به عنوان جزء شیمیایی و دیگر مواد سازگار کننده استفاده می شود و در نهایت تولید این محصولات بر اساس تکنولوژی های برتر به وقوع می پیوندد تا بتواند نیاز صنعتگران را تامین نماید.

بیشتر بخوانید: صادرات کامپاند پر کننده کربنات کلسیم

تولید مستربچ کربنات کلسیم پلیمری با مواد پتروشیمی onگرید

قیمت مستربچ کربنات کلسیم گرید پلی اتیلن اورال شیمی

قیمت مستربچ کربنات کلسیم گرید پلی اتیلن به ازای هر کیلوگرم اعلام می گردد، بنابراین خریداران باید ابتدا ارزیابی درستی از میزان نیاز خود از این محصولات به دست آورند تا بتواند یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایند. عوامل بی شمار وجود دارند که باعث می شوند که قیمت کامپاند ها یا مستربچ ها در نهایت با یکدیگر تفاوت هایی داشته باشد. میزان کربنات کلسیم موجود در این مستربچ هاو درصد خلوص کربنات کلسیم تعیین کننده کیفیت نهایی محصولات است و به مراتب می تواند در تعیین قیمت آنها نیز تاثیر خود را ایجاد نماید. بدیهی است که هر چقدر کیفیت کربنات کلسیم برای استفاده در خطوط تولید این محصولات بالاتر باشد، مستربچ نهایی کیفیت بالاتری داشته و با قیمت بالاتری نیز ارائه می گردد. نوع مش بندی و اندازه دقیق مش بندی محصولات از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت نهایی مستربچ کربنات کلسیم می باشد. هر چقدر پودر های میکرونیزه کربنات کلسیمی که در این زمینه به کار گرفته می ‌شوند، دارای مش بندی های ریز تری باشند قیمت تمام شده مستربچ کربنات کلسیم بالاتر می باشد. نوع پایه پلیمری از دیگر پارامتر های تاثیرگذار در تعیین قیمت محصولات می باشد.

چقدر این مطالب برای شما مفید بود؟

برای افزایش کیفیت محتوای سایت لطفا رای دهید

میانگین آرا: 4.6 / 5. تعداد آرا: 70

شما هنوز رای نداده اید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

روابط عمومی اورال شیمی