تولید کننده گرانول نوار تیپ بازیافتی + مشخصات و فروش

0
(0)

تولید کننده گرانول نوار تیپ بازیافتی می ‌تواند با بررسی مشخصات و ویژگی های ضایعاتی که برای تولید این محصولات مورد بهره‌ برداری قرار می گیرند، هزینه های تولید و فروش را در حد مطلوب نگه دارد؛ به عبارت دیگر این واحد های تولیدکننده می توانند با تمرکز در انتخاب و تفکیک ضایعات نوار تیپ، گرانول های بازیافتی با کیفیت را تولید و با قیمت های مناسب عرضه نمایند.

تولید کننده گرانول نوار تیپ بازیافتی + مشخصات و فروش

تولید گرانول نوار تیپ خالص بازیافتی

تولید کننده گرانول نوار تیپ بازیافتی خالص با کیفیت بالا و به صورت یکدست، از افت کیفیت محصولات نهایی و مشکلات فرایندی و کمی در صنعت پلاستیک جلوگیری می نماید.

تولید گرانول با کیفیت جزو مهمترین چالش‌ های پیش روی فعالان در صنعت بازیافت می باشد که همواره تلاش می کنند با انتخاب بهترین روش تایید شده در این میان، تولید محصولاتی را با تضمین کیفیت به انجام برسانند.

در فرآیند های تولید گرانول بازیافتی نوار تیپ، خطوط تولیدی گرانول رشته ای، خطوط تولیدی گرانول خشک و خطوط تولیدی واتر رینگی قابل توجه هستند که ما در این محتوا فعالیت هایی را که در خط تولید گرانول خشک انجام می پذیرد را معرفی خواهیم کرد.

برای تولید گرانول نوار تیپ خالص بازیافتی به روش گرانول خشک، ضایعات نوار تیپ به صورت تمیز و تفکیک شده وارد دستگاه های اکسترودر می شوند و عملیات خرد کردن و در نهایت ذوب کردن آنها انجام می پذیرد.

در مرحله بعد این مواد مذاب از یکسری صافی ها که دارای سوراخ های ریزی هستند خارج می شوند تا به همان شکل مذاب به وسیله تیغه هایی که با سرعت بسیار زیاد فعالیت دارند برش داده شوند و در همین زمان به وسیله یک مکنده به داخل یک دستگاه کشیده می ‌شوند و در نهایت با عبور از مسیر های لوله ای، سرد و خشک می گردند.

در مرحله بعد این مواد وارد یک مخزن بزرگتر می‌ شوند که در آنجا افت فشار انجام می پذیرد و بر اساس همین افت فشار، گرانول هایی که وزن سنگین تری دارند به پایین مخزن سقوط کرده و آن دسته که سبک تر هستند از بالا خارج می شوند و آن دسته از گرانول هایی که در کف باقی می ماند به عنوان بهترین محصولات معرفی می شوند.

        • خرید گرانول نوار تیپ خالص اورال شیمی

تولید گرانول نوار تیپ خالص بازیافتی

 

 

تولید گرانول نوار تیپ خالص به صورت رشته ای

همان طور که قبلا اشاره کردیم تولید گرانول نوار تیپ خالص به صورت رشته ای یکی دیگر از مهمترین روش هایی است که تولید کنندگان این محصولات از آنها بهره برداری می نمایند.

این فرآیند تولیدی در قیاس با دیگر روش ها مزیت ‌های بسیار بیشتری دارد و یکی از مهمترین آنها این است که دستگاه‌ ها و تجهیزاتی که در فرآیند تولیدی به کار گرفته می ‌شوند بسیار ساده هستند.

در این فرایند تولیدی، ضایعات پلاستیکی در دستگاه های اکسترودر ذوب می شوند و از طریق صافی های فلزی به شکل رشته های از پلاستیک مذاب در آمده و در مرحله بعد وارد استخر های آب می شوند تا فرایند های خنک کردن آنها انجام پذیرد، بعد از گذشت این مرحله مواد مذاب سرد شده به یک دستگاه آسیاب کوچک هدایت می شوند و بعد از تکه تکه کردن آنها در اندازه های مختلف فرآیند های خشک کردن این محصولات انجام می پذیرد.

شایان ذکر است که بدانید در این فرآیند تولید، خطوط تولیدی ثابت نیستند و رشته ها مداوم قطع و وصل می شوند؛ به همین دلیل حتماً باید تمامی مراحل تولیدی توسط یک اپراتور تحت کنترل درآید.

فروش و صادرات گرانول نوار تیپ خالص

با در نظر گرفتن تجهیزات و امکاناتی که برای تولید انواع گرانول نوار تیپ خالص از طریق فرآیند ها و روش های ایده آل وجود دارد، بدیهی است که فرآیند های فروش و صادرات آنها نیز پررنگ‌تر باشد و تولیدکنندگان بیشتری در این بازار ها حضور داشته باشند تا در رقابت با یکدیگر محصولاتی را ارائه نمایند.

بر اساس همین گفته ما مجموعه اورال شیمی را به شما مشتریان گرامی معرفی می نماییم که جزو تولیدکنندگان و فروشندگان برتر این محصولات محسوب می گردد؛ در این مجموعه تولید کننده از بهترین روش های تولیدی، با در نظر گرفتن هزینه های پایین تر تولید و افزایش کیفیت محصولات نهایی بهره برداری می گردد و شما مشتریان گرامی می توانید بر اساس نیاز حوزه کاری خود، انواع گرانول را از این مجموعه تولید کننده سفارش دهید.

فروش و صادرات گرانول نوار تیپ خالص

قیمت گرانول نوار تیپ خالص رشته ای

پارامتر های تاثیرگذار در ظرفیت تولید انواع گرانول نوار تیپ خالص رشته ای به نوعی بر روی قیمت این محصولات هم تاثیر می گذارد و تولیدکنندگان موفق باید با در نظر گرفتن مهمترین عوامل در این میان قیمت تولیدی محصولات را تحت کنترل خود درآورند.

شایان ذکر است که در تولید انواع گرانول به صورت رشته ای از دستگاه های اکسترودر و دیگر دستگاه ‌های مربوطه استفاده می ‌شود که تاثیر بسیار زیادی در میزان تولید دارند و در واقع هر چقدر که این نوع دستگاه ها، عملکرد بهتری داشته باشند باعث می گردد که ظرفیت تولید افزایش پیدا کرده و قیمت های تولیدی نیز تحت کنترل باشد.

تاثیر نوع ضایعات و مواد اولیه ای که در تولید این محصولات مورد استفاده قرار می ‌گیرند نیز در تعیین قیمت آنها بسیار قابل توجه می باشد؛ معمولاً برای استفاده از خطوط تولیدی گرانول رشته ای، نوار تیپ خالص به صورت ضایعاتی تامین می گردد و این محصولات باید به صورت کاملا تفکیک شده و در شرایط کاملاً تمیز و بدون هیچ گونه ناخالصی وارد خطوط تولیدی ‌شوند.

به عبارت دیگر می توان گفت قبل از ورود مواد به دستگاه‌ های اکسترودر و ذوب کردن و انجام دیگر فرآیند ها حتماً باید مراحل شستشوی این محصولات انجام پذیرد و بدیهی است که هرچقدر تمرکز تولیدکنندگان به انجام این فرایند ها بیشتر باشد مواد اولیه باکیفیتی وارد فرآیند های تولید شده و از آن طرف خروجی دستگاه ها با کیفیت بالاتر و هزینه های پایین تری تحویل گرفته می ‌شوند.

بر مبنای این موضوع می ‌توان گفت مجموعه اورال شیمی که در حال حاضر بر اساس آخرین استاندارد های تعریف شده در کشور های بین المللی تمامی اقدامات خود را به انجام می رساند، محصولات تولید شده با کیفیت فوق العاده بالایی عرضه می دارد.

چقدر این مطالب برای شما مفید بود؟

برای افزایش کیفیت محتوای سایت لطفا رای دهید

میانگین آرا: 0 / 5. تعداد آرا: 0

شما هنوز رای نداده اید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

روابط عمومی اورال شیمی