مستربچ کربنات کلسیم گرید مخصوص گونی

0
(0)

مستربچ کربنات کلسیم گرید مخصوص گونی توسط مجموعه اورال شیمی به صورت تخصصی و بکارگیری دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته و مدرن تولید و مطابق با نظر صنعتگران فعال در این زمینه ارائه می گردد این ترکیبات از قیمت فروش بسیار مناسبی برخوردار هستند

قیمت مستربچ کربنات کلسیم گرید مخصوص گونی

مستربچ کربنات کلسیم گرید گونی

مستربچ کربنات کلسیم گرید گونی یکی از باکیفیت ترین انواع مستربچ های تولید شده در ایران است که در خطوط تولیدی نخ، کیسه و جامبو بگ های بزرگ به کار گرفته می شود. هدف اصلی استفاده از این مستربچ ها افزایش استحکام نخ و کیسه های پلی پروپیلن می باشد. علاوه بر این مورد کاهش قیمت تمام شده در محصولات نهایی به همراه افزایش قابلیت چاپ پذیری نیز ایجاد می گردد. مستربچ caco3 از کیفیت مناسبی برخوردار است و در واقع کیفیت بالای این محصولات و توزیع اندازه ذرات یکنواخت کربنات کلسیم در این فرآورده‌ های تولیدی امر بسیار مهمی است و می ‌تواند به شدت در کیفیت گونی های تولید شده تاثیراتی داشته باشد.

در تولید کامپاند کربنات کلسیم گرید گونی از درصد های مختلف پودر کربنات کلسیم به همراه پلیمرهای پایه پلی پروپیلن pp استفاده می گردد که همین پارامتر باعث می ‌شود که این محصولات تولید شده دارای کیفیت متفاوت و در نهایت قیمت متفاوتی باشند. پس در زمان تهیه و استفاده از مستربچ کربنات کلسیم گرید گونی انتخاب بهترین محصول باید جزو اولویت خریداران و متقاضیان قرار گیرد تا بتوانند به نتیجه مطلوب در استفاده از آنها برسند.

مستربچ کربنات کلسیم گرید گونی

 

قیمت مستربچ کربنات کلسیم

قیمت مستربین کربنات کلسیم در مجموعه تولیدی اورال شیمی که جزو برترین تولید کننده های این محصول در ایران است، به دلیل به کارگیری مواد اولیه مرغوب بسیار مناسب اعلام می گردد. در این مجموعه تولید کننده از پودر های کربنات کلسیم caco3 کاملا مرغوب با دانه بندی های مشخص و قابلیت پخش شوندگی عالی در بستر پلیمر های پایه باکیفیت استفاده می گردد و تمامی این موارد در نهایت دست به دست هم می دهند تا مستربچ کربنات کلسیم تولید شده کیفیت و قیمت عالی داشته باشد.

قیمت کامپاند کربنات کلسیم در مقایسه با دیگر کامپاند ها بسیار مناسب اعلام می گردد و این یکی از مهمترین دلایلی است که تولید کنندگان انواع گونی و کیسه های جامبو تمایل زیادی به استفاده از این محصول دارند. البته نمی ‌توان از مزیت های استفاده از این محصول در این صنعت چشم پوشی کرد چرا که با به کارگیری مستربچ کربنات کلسیم در این میان افزایش استحکام نخ در برابر پارگی، افزایش قابلیت رنگ پذیری و چاپ پذیری کیسه ها و در نهایت افزایش مقاومت و کاهش رشته رشته شدن و پارگی الیاف بافته شده به وضوح قابل مشاهده می باشد و این ویژگی ها و مزیت ها برای تولید کنندگان این محصولات اهمیت اقتصادی زیادی دارد.

 

چقدر این مطالب برای شما مفید بود؟

برای افزایش کیفیت محتوای سایت لطفا رای دهید

میانگین آرا: 0 / 5. تعداد آرا: 0

شما هنوز رای نداده اید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

روابط عمومی اورال شیمی